Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jedna oferta na system zliczania pasażerów w olsztyńskich autobusach

infotrans
06.03.2023 12:04
0 Komentarzy

Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie do dnia 3 marca czekał na oferty w przetargu na dostarczenie, zamontowanie i osiągnięcie funkcjonalności zliczania pasażerów w sześciu autobusach.

Zamawiający pozyskał tylko jednego oferenta, ale jego propozycja cenowa mieści się w budżecie.

Jedna oferta

Zanim przejdziemy do złożonej oferty, przypomnijmy, że ZDZiT w Olsztynie będzie ją oceniał z uwzględnieniem dwóch kryteriów: ceny (90%), gwarancji i rękojmi (10%).

Zamawiający w dniu 3 marca otrzymał jedną ofertę od:

  • Sprint S.A. – cena 396 474,49 PLN brutto.

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 426 195 PLN brutto.

Propozycja Sprint mieści się zatem ze sporym zapasem w budżecie zamawiającego. W tej sytuacji pozostaje czekać na wybór złożonej oferty i podpisanie umowy. Wybrany wykonawca będzie miał 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy na montaż systemu.

Przedmiot zamówienia

Wykonawca będzie miał za zadanie montaż systemu zliczania pasażerów w:

  • 3 autobusach standardowych (3-drzwiowych),
  • 3 autobusach wielkopojemnych (4-drzwiowych).

Ma być to system, który automatycznie zlicza pasażerów i musi działać w sposób niewymagający obsługi przez prowadzącego pojazd oraz musi posiadać funkcję umożliwiającą rozróżnianie pasażerów wychodzących i wchodzących oraz funkcję zapisu przebiegu autobusu. Czujniki urządzenia mają być umiejscowione przy wszystkich drzwiach pasażerskich i powinny być skalibrowane (skonfigurowane) dla każdych drzwi indywidualnie.

Funkcjonalność systemu

Dostarczone wraz z systemem oprogramowanie analizujące musi być kompatybilne z systemem Municom Premium i musi umożliwiać za pośrednictwem tego systemu określenie:

  • liczby wychodzących z pojazdu pasażerów na każdym przystanku w kursie (w podziale na każde z drzwi),
  • liczby wchodzących do pojazdu pasażerów na każdym przystanku w kursie (w podziale na każde z drzwi),
  • bilansu zapełnienia pojazdu na każdym odcinku w kursie (pomiędzy przystankami),
  • bilansu całkowitego dla każdego kursu z podziałem na kolejne przystanki,
  • bilansu całkowitego dla jednej brygady z podziałem na kolejne przystanki,
  • odcinków w kursie, w których występuje największe zapełnienie pojazdu,
  • bilansu całkowitego dla wszystkich pojazdów na danej linii w określonym przedziale czasowym,
  • stopnia napełnienia pojazdu po wcześniejszym zdefiniowaniu pojemności,
  • godzinę otwarcia oraz zamknięcia drzwi,
  • pozycję GPS w miejscu gdzie zostały otwarte drzwi, z dodatkowym zaznaczeniem w przypadku, gdy otwarto drzwi poza przystankiem, z liczbą wejść oraz wyjść.

Komentarze