Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

GZM wraca do korzeni. Chce pozyskać więcej lokalnych sprzedawców biletów

infotrans
25.10.2024 12:02
0 Komentarzy

Zarząd Transportu Metropolitalnego szuka partnerów biznesowych, z którymi rozszerzy sieć sprzedaży swoich biletów.

Po wprowadzeniu wielu cyfrowych i nowoczesnych rozwiązań, tym razem chodzi o zwiększenie liczby stacjonarnych punktów, w których będzie można kupić bilety papierowe.

Spis treści:

  1. Jaką sieć sprzedaży biletów zamierza rozwinąć Zarząd Transportu Metropolitalnego?
  2. Ile obecnie punktów sprzedaży biletów papierowych znajduje się w sieci Transport GZM?
  3. Jakie korzyści mogą uzyskać partnerzy biznesowi ZTM, którzy zdecydują się na współpracę?
ZTM chce rozszerzyć sieć sprzedaży biletów. Szansa dla lokalnych przedsiębiorców
ZTM chce rozszerzyć sieć sprzedaży biletów. Szansa dla lokalnych przedsiębiorców / fot. ZTM

750 punktów

Jednorazowe bilety papierowe na przejazdy komunikacją miejską można obecnie kupić w około 750 punktach znajdujących się we wszystkich 56 gminach objętych systemem Transport GZM.

-„Chociaż już teraz jest to największa sieć w Polsce, to wciąż chcemy ją rozwijać. Wychodzimy z założenia, że dostępność biletów powinna być jak największa – mówi dyrektor ZTM Małgorzata Gutowska. – Dlatego szukamy partnerów, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu, poszerzeniu swojej działalności i tym samym zwiększeniu zysków – dodaje Małgorzata Gutowska.

Potencjalnymi kontrahentami ZTM mogą być różnego rodzaju punkty handlowo-usługowe, np. kioski, piekarnie, czy też sklepy spożywcze lub monopolowe.

-„Jesteśmy otwarci na rozmowy z każdym. Bierzemy pod uwagę współpracę zarówno z niewielkimi punktami, jak i z większymi sieciami – mówi Małgorzata Gutowska.

Kontrahenci ZTM mogą liczyć na 5-7% procentowy upust przy zakupie biletów. Wysokość rabatu zależy od liczby zakupionych od organizatora komunikacji miejskiej biletów.

-„Ponadto nasi obecni partnerzy wskazują, że ich nowi klienci-pasażerowie przy okazji zakupu biletu kupują też inne produkty. To dodatkowa wartość, którą ciężko nam zwymiarować – dodaje Małgorzata Gutowska.

Przedstawiciele ZTM wskazują jednocześnie, że największy potencjał biznesowy mają te punkty, które są zlokalizowane w odległości do 500 m od przystanku komunikacji miejskiej.

Komentarze