Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dzisiaj Dzień Walki z Depresją. Rusza kampania na warszawskich autobusach

infotrans
23.02.2022 19:00
0 Komentarzy

Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.

Akcja rozpoczęła się 22 lutego i potrwa miesiąc.

„Depresja – bliżej niż myślisz”

to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.

Termin tych działań nie jest przypadkowy. 23 lutego przypada Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. Telefon ten od lat jest promowany przez Itakę w ramach kampanii społecznych.

Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim.

Komentarze