Dzisiaj Dzień Walki z Depresją. Rusza kampania na warszawskich autobusach
Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.
Akcja rozpoczęła się 22 lutego i potrwa miesiąc.
„Depresja – bliżej niż myślisz”
to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.
Termin tych działań nie jest przypadkowy. 23 lutego przypada Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. Telefon ten od lat jest promowany przez Itakę w ramach kampanii społecznych.
Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze