Cztery oferty, jedna umowa. Modernizacja SDIP w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy
19 maja 2025 roku Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku podpisał umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy i modernizacji Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV na terenie miasta.
Pojazdy i urządzenia objęte dokumentacją muszą odpowiadać nowoczesnym standardom bezpieczeństwa i dostępności – przystanki mają być wyposażone w CCTV, nowe tablice SDIP, zasilanie oraz systemy podłączeń do infrastruktury ZIM. Dokumentacja ma także uwzględniać potrzeby osób z niepełnosprawnościami oraz spełniać warunki wynikające z ustawy o dostępności w ramach lokalnego transportu publicznego. O tym zamówieniu pisaliśmy już wcześniej w TransInfo.
Rozkład jazdy:
- Ile przystanków obejmuje projekt modernizacji SDIP i monitoringu w Słupsku?
- Jaka firma wygrała przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej?
- Jaki okres gwarancji jakości zaproponował zwycięski wykonawca?
Dwa etapy
Zamówienie dotyczy rozbudowy i modernizacji SDIP oraz systemu monitoringu na 21 przystankach w różnych częściach Słupska. W zakres zlecenia wchodzi nie tylko opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, ale też wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych. Dokumentacja obejmie również integrację z istniejącą siecią szkieletową Zarządu Infrastruktury Miejskiej. Całość podzielona została na dwa etapy:
- pierwszy obejmujący 9 przystanków ma być gotowy do 4 miesięcy,
- a drugi – obejmujący pozostałe 12 lokalizacji – w ciągu 6 miesięcy od zawarcia umowy.
Cztery oferty
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty, z czego dwie zostały odrzucone jako zawierające rażąco niską cenę. Najtańszą ważną propozycję złożyła firma Indemar Sp. z o.o. z ofertą w wysokości 136.640,70 PLN brutto, co daje 111.902,20 PLN netto. Oznacza to, że dokumentacja projektowa dla jednego przystanku kosztować będzie średnio około 5.328 PLN netto. Dla porównania, najwyższa oferta – 384.990,00 PLN brutto – została odrzucona. Z kolei kwota przewidziana na realizację zamówienia wynosiła 384.990,00 PLN brutto, co oznacza, że zwycięska oferta wykorzystała niespełna 36% budżetu.
Umowa z wykonawcą została podpisana 19 maja 2025 roku. Została ona zawarta na podstawie rozstrzygnięcia przetargu, w którym komisja przetargowa oceniała oferty według kryteriów:
✅ cena – 60%
✅ okres gwarancji jakości – 40%
Wybrana oferta firmy Indemar uzyskała pełne 100 punktów, oferując 48 miesięcy gwarancji. Szczegóły przetargu oraz SWZ dostępne są na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze