Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Cztery oferty, jedna umowa. Modernizacja SDIP w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy

infotrans
26.05.2025 10:01
0 Komentarzy

19 maja 2025 roku Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku podpisał umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy i modernizacji Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV na terenie miasta.

Pojazdy i urządzenia objęte dokumentacją muszą odpowiadać nowoczesnym standardom bezpieczeństwa i dostępności – przystanki mają być wyposażone w CCTV, nowe tablice SDIP, zasilanie oraz systemy podłączeń do infrastruktury ZIM. Dokumentacja ma także uwzględniać potrzeby osób z niepełnosprawnościami oraz spełniać warunki wynikające z ustawy o dostępności w ramach lokalnego transportu publicznego. O tym zamówieniu pisaliśmy już wcześniej w TransInfo.

Rozkład jazdy:

  1. Ile przystanków obejmuje projekt modernizacji SDIP i monitoringu w Słupsku?
  2. Jaka firma wygrała przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej?
  3. Jaki okres gwarancji jakości zaproponował zwycięski wykonawca?
Cztery oferty, jedna umowa – dokumentacja przystanków w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy
Cztery oferty, jedna umowa – dokumentacja przystanków w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy

Dwa etapy

Zamówienie dotyczy rozbudowy i modernizacji SDIP oraz systemu monitoringu na 21 przystankach w różnych częściach Słupska. W zakres zlecenia wchodzi nie tylko opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, ale też wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych. Dokumentacja obejmie również integrację z istniejącą siecią szkieletową Zarządu Infrastruktury Miejskiej. Całość podzielona została na dwa etapy:

  • pierwszy obejmujący 9 przystanków ma być gotowy do 4 miesięcy,
  • a drugi – obejmujący pozostałe 12 lokalizacji – w ciągu 6 miesięcy od zawarcia umowy.
Słupsk wybrał wykonawcę modernizacji 21 przystanków – wygrał Indemar
Cztery oferty, jedna umowa – dokumentacja przystanków w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy

Cztery oferty

W postępowaniu wpłynęły cztery oferty, z czego dwie zostały odrzucone jako zawierające rażąco niską cenę. Najtańszą ważną propozycję złożyła firma Indemar Sp. z o.o. z ofertą w wysokości 136.640,70 PLN brutto, co daje 111.902,20 PLN netto. Oznacza to, że dokumentacja projektowa dla jednego przystanku kosztować będzie średnio około 5.328 PLN netto. Dla porównania, najwyższa oferta – 384.990,00 PLN brutto – została odrzucona. Z kolei kwota przewidziana na realizację zamówienia wynosiła 384.990,00 PLN brutto, co oznacza, że zwycięska oferta wykorzystała niespełna 36% budżetu.

Umowa z wykonawcą została podpisana 19 maja 2025 roku. Została ona zawarta na podstawie rozstrzygnięcia przetargu, w którym komisja przetargowa oceniała oferty według kryteriów:

cena – 60%
okres gwarancji jakości – 40%

Wybrana oferta firmy Indemar uzyskała pełne 100 punktów, oferując 48 miesięcy gwarancji. Szczegóły przetargu oraz SWZ dostępne są na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

Słupsk wybrał wykonawcę modernizacji 21 przystanków – wygrał Indemar
Cztery oferty, jedna umowa – dokumentacja przystanków w Słupsku w rękach szczecińskiej firmy

Komentarze