Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bilet na pociąg Kolei Dolnośląskich kupisz on-line. Bez logowania

infotrans
23.11.2022 10:00
0 Komentarzy

Pasażerowie Kolei Dolnośląskich zyskali nową opcję zakupu biletów.

Przewoźnik uruchomił swój sklep internetowy, w którym można kupić bilet bez logowania. Wystarczy podać trasę, opłacić przejazd, a bilet otrzymuje się na podany adres mailowy.

Kup teraz

Jak podano komunikacie, na stronie https://kolejedolnoslaskie.pl/ pasażer wpisuje, skąd, dokąd, kiedy i o której godzinie chce jechać. Określa pozostałe parametry biletu – m.in. typ i przysługujące zniżki. Wpisuje swoje dane i adres e-mail. Klika „kup teraz” i opłaca zakup. Bilet zostanie przesłany na podany przez pasażera adres e-mail. Podróżny musi go zachować do kontroli.

-„Nie trzeba pobierać żadnej aplikacji, nie ma potrzeby rejestrować konta” – wskazał rzecznik Kolei Dolnośląskich Bartłomiej Rodak, cytowany w komunikacie. „Od dziś udostępniamy pasażerom kolejny kanał sprzedaży biletów, bez konieczności stania w kolejkach (…)” – dodał.

Jak podano, proces zakupu jest prosty i intuicyjny, a oferta sklepu obejmuje również trasy międzynarodowe, przesiadkowe i Polregio (na odcinkach wspólnych z KD), a także WBS – Wspólnego Biletu Samorządowego. Sklep został zintegrowany z serwisem https://portalpasazera.pl/ .Podróżni korzystający z tej strony będą mogli nabyć bilety na wyszukiwane połączenia w nowym sklepie KD.

Dyrektor ds. handlowych Kolei Dolnośląskich Bartosz Jungiewicz poinformował, że w październiku Koleje Dolnośląskie uzyskały 44 proc. swoich utargów dzięki sprzedaży przez internet. „Sieć stała się naszym najważniejszym kanałem, wyprzedziła sprzedaż w kasach i na pokładach pociągów. Niektórych jednak zniechęca konieczność instalowania aplikacji i logowania. Sklep KD to odpowiedź na potrzeby podróżnych, którzy chcą maksymalnie uproszczonej procedury kupowania biletów” – wskazał. (PAP)

Komentarze