Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bilet Kolei Mazowieckich przez Internet

infotrans
30.03.2012 11:16
0 Komentarzy

System internetowej sprzedaży w KM zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. W systemie dostępne będą bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag. Główną zaletą serwisu jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości mms. –„Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez Internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka”–mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy KM. –Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług.”

22 364 44 44 –to nowy numer informacji dla podróżnych w Spółce „Koleje Mazowieckie –KM”. Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Informacji udzielą pracownicy nowo otwartego Call Center w Warszawie. Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą –w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu. –„To przede wszystkim dobra informacja dla pasażerów, którzy za pomocą telefonu będą mogli w każdej chwili i w każdym miejscu otrzymać pełną informację na temat konkretnego połączenia, zdarzenia czy problemu. Oczywiście mam nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej. Profesjonalny przewoźnik musi się jednak na taką ewentualność przygotować –powiedział Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego –Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to inwestycja w jakość i dobre relacje z pasażerami”.
– „Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Oprócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta –powiedział Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie –Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i w pojazdach szynowych oraz nowoczesne stanowiska kasowe.”

Komentarze