Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tylko jedna oferta w przetargu na 30 tramwajów dla MPK Łódź

infotram
30.07.2024 15:45
0 Komentarzy

W przetargu MPK Łódź na zakup nowych tramwajów do obsługi komunikacyjnej w ramach Lokalnego Transportu Zbiorowego wpłynęła tylko jedna oferta.

Złożyła ją firma Modertrans, która nie wystartowała w przetargu Tramwajów Śląskich. W Łodzi nie ma natomiast PESY, która chce sprzedać swoje wagony właśnie Tramwajom Śląskim.

Spis treści:

  1. Jaką kwotę zaoferowała firma Modertrans za dostawę nowych tramwajów w przetargu MPK Łódź i jak ma się ona do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia?
  2. Jakie wymagania stawia zamawiający wobec nowych tramwajów, które mają być dostarczone w ramach przetargu MPK Łódź
  3. Jakie są warunki dotyczące udziału produktów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej w wyposażeniu sieci telekomunikacyjnych w przetargu MPK Łódź?
W przetargu MPK Łódź na zakup nowych tramwajów do obsługi komunikacyjnej w ramach Lokalnego Transportu Zbiorowego wpłynęła tylko jedna oferta.
Oferta na tramwaje dla MPK Łódź

Jedna oferta

Modertrans zaproponował kwotę 452.082.810,00 zł. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 54.519.750,00 zł brutto.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa 15 sztuk (zamówienie podstawowe – gwarantowane) fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nie eksploatowanych, tramwajów niskopodłogowych (co najmniej 80% niskiej podłogi).

Zamawiający stawia następujące wymagania:

1) wszystkie oferowane wagony tramwajowe muszą być tego samego typu, długości, skonstruowane w ten sam sposób, według tej samej dokumentacji technicznej, przez tego samego producenta,

2) wszystkie dostarczone wagony tramwajowe muszą być gotowe do eksploatacji, tj. przede wszystkim przystosowane do przewozu osób w komunikacji miejskiej oraz posiadać dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu realizacji dostawy, a w szczególności przepisami Prawa o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdów do ruchu (świadectwo homologacji).

Zamawiający wymaga, aby udział produktów, w tym oprogramowania wykorzystywanego w wyposażeniu sieci telekomunikacyjnych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, przekraczał 50%.

W przedmiotowym postępowaniu zamawiający przewiduje prawo opcji, maksymalnie 15 sztuk tramwajów tożsamych z tramwajami stanowiącymi zamówienie podstawowe.

Komentarze