Gdańsk serwisuje tramwaje. GAiT ogłasza przetarg na naprawę układów hamulcowych
Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. (GAiT) ogłosiły postępowanie przetargowe na kompleksową naprawę układów hamulcowych w pojazdach komunikacji miejskiej.
Zamówienie dotyczy tramwajów typu 120NaG, 128NG oraz 128NG-10, które od lat obsługują pasażerów na gdańskich torowiskach.
Rozkład jazdy:
- Jakie firmy wcześniej realizowały naprawy układów hamulcowych dla GAiT?
- Czy planowane są kolejne przetargi dotyczące serwisowania pozostałych podzespołów tramwajów?
- Jakie kryteria oceny ofert zostaną zastosowane w tym postępowaniu?
Zakres prac obejmie ponad 150 podzespołów
Zamówienie ma charakter usługowy i obejmuje gruntowną naprawę kluczowych elementów układu hamulcowego. Przedmiot prac serwisowych został szczegółowo opisany i podzielony według typu podzespołów oraz kodów materiałowych. Łącznie GAiT zamierza zlecić naprawę 179 urządzeń, w tym:
- 95 agregatów hydraulicznych różnych typów (m.in. 73746, 74225, 89188, 89189),
- 14 luzowników pomocniczych (w tym modele o kodach 74226, 89795 i 89796),
- 70 zacisków hamulcowych hydraulicznych (kodów 74871/21Z, 89403, 89404).
Wszystkie czynności serwisowe mają zostać wykonane w ciągu 24 miesięcy od podpisania umowy, a realizacja będzie prowadzona na zlecenie GAiT w Gdańsku.
Przejrzyste warunki postępowania i solidne zabezpieczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 23 704 zł. Oferty można składać wyłącznie drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus do 26 sierpnia 2025 roku, do godziny 9:30. Zgłoszenia muszą być zabezpieczone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta musi pozostać ważna przez 90 dni od daty złożenia.
Wadium można wnieść w pieniądzu lub w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia. Dodatkowe wymagania oraz szczegółowy sposób wnoszenia zabezpieczeń zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gait
Brak opcji i zamówienia ramowego
Zamówienie nie przewiduje możliwości wznowienia ani zawarcia umowy ramowej. Ma charakter jednorazowy i obejmuje konkretny zestaw urządzeń wymagających naprawy. Przetarg nie jest objęty zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA), ani nie jest finansowany z funduszy unijnych.
Krok ku bezpieczeństwu i niezawodności tramwajów
Modernizacja i konserwacja układów hamulcowych to kluczowy element zapewnienia niezawodności taboru tramwajowego i bezpieczeństwa pasażerów. Gdańsk, systematycznie inwestując w infrastrukturę i jakość usług przewozowych, kontynuuje działania na rzecz rozwoju nowoczesnej i sprawnej komunikacji miejskiej.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze