WARS S.A. Laureatem w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości
Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności WARS S.A.
W związku z powyższym Spółka WARS S.A. otrzymała tytuł Laureata oraz Złote Godło QI 2024 w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości. Tytuł Najwyższa Jakość Quality International oraz Certyfikat sygnowany przez instytucje patronujące są potwierdzeniem najwyższej jakości, a Godło QI stanowi wymierną pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku.
Spis treści:
- Jakie konkretne działania podejmuje WARS S.A., aby utrzymać i promować najwyższą jakość swoich usług, co zostało docenione w Programie Najwyższa Jakość QI?
- Jakie są plany WARS S.A. dotyczące dalszego rozwoju oferty gastronomicznej i hotelowej w pociągach oraz innych obszarach działalności?
- W jaki sposób uzyskanie tytułu Laureata oraz Złotego Godła QI 2024 wpłynie na wizerunek i przyszłe działania WARS S.A. w sektorze transportu kolejowego?
Od ponad 75 lat
WARS S.A. to firma istniejąca na rynku przewozów pasażerskich od ponad 75 lat jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych, polskich symboli transportu kolejowego, specjalizując się w usługach gastronomicznych i hotelowych na pokładach pociągów.
Usługi gastronomiczne świadczymy w ponad 215 pociągach dziennie uruchamianych przez PKP Intercity, które kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. W ramach zaplecza logistycznego posiadamy 5 placówek zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Szczecinie i Wrocławiu.
„Dla przybliżenia skali działalności mogę podać, że w 2023 r. nasi Goście zjedli ponad 200 tys. sztuk porcji kotleta schabowego, możemy to porównać do liczby ludności Rzeszowa lub Torunia” – powiedział Prezes Artur Kowalczyk.
Podróże w porze nocnej w wagonach sypialnych i kuszetach zapewniają spokojny sen i pełen komfort. Nasi konduktorzy w 2023 r. obsłużyli ponad 230 tys. pasażerów, świadcząc kompleksową obsługę w trakcie całej podróży. Niezależnie od długości trasy wybierając „hotel na szynach” konduktor czuwa nad wygodą i bezpieczeństwem pasażerów.
Catering i restauracje stacjonarne w Warszawie to kolejny obszar, w którym rozwijamy swoje portfolio. Wszystkie zlecenia realizujemy z wielką starannością dbając o najdrobniejsze szczegóły, począwszy od zaplanowania odpowiedniego menu, aranżacji miejsca, dekoracji, a skończywszy na profesjonalnym serwisie. Naszą mocną stroną jest obsługa konferencji, eventów, spotkań biznesowych i rodzinnych (w 2023 r. zrealizowaliśmy ponad 1600 zleceń).
„Cieszymy się, że nasze starania o dobrą jakość zostały dostrzeżone i docenione w Ogólnopolskim Programie Najwyższa Jakość QI. Tytuł laureata oraz godło zawdzięczamy doświadczonej kadrze pracowników z doskonałą znajomością usług gastronomicznych, kolejowych i z zamiłowaniem do podróży. Będziemy się starać by w przyszłych latach rozwijać ofertę i wyjść naprzeciw potrzebom naszych Gości” – stwierdziła Prezes Monika Jurek Halesiak.
Przez 365 dni w roku 2,5 tys. pracowników świadczy usługi:
● gastronomiczne w pociągach,
● hotelowe w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia,
● gastronomiczne w restauracjach stacjonarnych w Warszawie,
● cateringowe dla klientów biznesowych i indywidualnych,
● utrzymania czystości taboru kolejowego.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze