Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

WARS S.A. Laureatem w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości

inforail
04.09.2024 17:45
0 Komentarzy

Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności WARS S.A.

W związku z powyższym Spółka WARS S.A. otrzymała tytuł Laureata oraz Złote Godło QI 2024 w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości. Tytuł Najwyższa Jakość Quality International oraz Certyfikat sygnowany przez instytucje patronujące są potwierdzeniem najwyższej jakości, a Godło QI stanowi wymierną pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku.

Spis treści:

  1. Jakie konkretne działania podejmuje WARS S.A., aby utrzymać i promować najwyższą jakość swoich usług, co zostało docenione w Programie Najwyższa Jakość QI?
  2. Jakie są plany WARS S.A. dotyczące dalszego rozwoju oferty gastronomicznej i hotelowej w pociągach oraz innych obszarach działalności?
  3. W jaki sposób uzyskanie tytułu Laureata oraz Złotego Godła QI 2024 wpłynie na wizerunek i przyszłe działania WARS S.A. w sektorze transportu kolejowego?
W związku z powyższym Spółka WARS S.A. otrzymała tytuł Laureata oraz Złote Godło QI 2024 w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości. Tytuł Najwyższa Jakość Quality International oraz Certyfikat sygnowany przez instytucje patronujące są potwierdzeniem najwyższej jakości, a Godło QI stanowi wymierną pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku.
Wagon WARS

Od ponad 75 lat

WARS S.A. to firma istniejąca na rynku przewozów pasażerskich od ponad 75 lat jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych, polskich symboli transportu kolejowego, specjalizując się w usługach gastronomicznych i hotelowych na pokładach pociągów.

Usługi gastronomiczne świadczymy w ponad 215 pociągach dziennie uruchamianych przez PKP Intercity, które kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. W ramach zaplecza logistycznego posiadamy 5 placówek zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Szczecinie i Wrocławiu.

„Dla przybliżenia skali działalności mogę podać, że w 2023 r. nasi Goście zjedli ponad 200 tys. sztuk porcji kotleta schabowego, możemy to porównać do liczby ludności Rzeszowa lub Torunia” – powiedział Prezes Artur Kowalczyk.

Podróże w porze nocnej w wagonach sypialnych i kuszetach zapewniają spokojny sen i pełen komfort. Nasi konduktorzy w 2023 r. obsłużyli ponad 230 tys. pasażerów, świadcząc kompleksową obsługę w trakcie całej podróży. Niezależnie od długości trasy wybierając „hotel na szynach” konduktor czuwa nad wygodą i bezpieczeństwem pasażerów.

Catering i restauracje stacjonarne w Warszawie to kolejny obszar, w którym rozwijamy swoje portfolio. Wszystkie zlecenia realizujemy z wielką starannością dbając o najdrobniejsze szczegóły, począwszy od zaplanowania odpowiedniego menu, aranżacji miejsca, dekoracji, a skończywszy na profesjonalnym serwisie. Naszą mocną stroną jest obsługa konferencji, eventów, spotkań biznesowych i rodzinnych (w 2023 r. zrealizowaliśmy ponad 1600 zleceń).

Cieszymy się, że nasze starania o dobrą jakość zostały dostrzeżone i docenione w Ogólnopolskim Programie Najwyższa Jakość QI. Tytuł laureata oraz godło zawdzięczamy doświadczonej kadrze pracowników z doskonałą znajomością usług gastronomicznych, kolejowych i z zamiłowaniem do podróży. Będziemy się starać by w przyszłych latach rozwijać ofertę i wyjść naprzeciw potrzebom naszych Gości” – stwierdziła Prezes Monika Jurek Halesiak.

Przez 365 dni w roku 2,5 tys. pracowników świadczy usługi:

● gastronomiczne w pociągach,

● hotelowe w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia,

● gastronomiczne w restauracjach stacjonarnych w Warszawie,

● cateringowe dla klientów biznesowych i indywidualnych,

● utrzymania czystości taboru kolejowego.

Komentarze