Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Sukces Kaeśki. Pasażerowie przetestowali nową aplikację mobilną Kolei Śląskich

inforail
21.03.2025 10:30
0 Komentarzy

Od 1 stycznia do 19 marca Kaeśkę pobrało na urządzenia mobilne ponad 45 tys. podróżnych, kupując 112 tys. biletów i zakładając blisko 30 tys. kont.

Do końca marca do korzystania z nowej aplikacji Kolei Śląskich zachęca promocja „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie funkcje oferuje aplikacja mobilna Kaeśka i na jakich urządzeniach można ją zainstalować?
  2. Jakie promocje obowiązują dla użytkowników aplikacji Kaeśka przed i po zakończeniu okresu testowego?
  3. W jaki sposób sugestie pasażerów wpłynęły na rozwój i udoskonalanie aplikacji Kaeśka?
Kaeśka Kolei Śląskich

Liczby mówią za same za siebie

Aplikację mobilną Kolei Śląskich można pobrać bezpłatnie na telefony i tablety z systemami iOS oraz Android. Kaeśka umożliwia nie tylko wygodny zakup biletów, ale także generowanie faktur, dokonywanie zwrotów oraz wyszukiwanie połączeń kolejowych – zarówno bezpośrednich, jak i tych z przesiadkami.

Od debiutu Kaeśki w sklepach App Store i Google Play aplikację pobrało już 45,6 tys. użytkowników, którzy łącznie kupili 112 tys. biletów. Z kolei konto w Kaeśce założyło 29,8 tys. pasażerów.

– W styczniu za pośrednictwem Kaeśki pasażerowie kupili 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys. Do połowy marca liczba sprzedanych biletów wyniosła 33,8 tys. To najlepszy dowód na rosnącą popularność aplikacji i jej udany debiut – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich i podkreśla, że tak duże zainteresowanie to także efekt promocji “Testuj z nami”, w ramach której bilety w Kaeśce można kupować z 30-proc. zniżką.

Najwięcej pasażerów korzystających z aplikacji podróżowało w relacjach Katowice – Tychy Lodowisko (6,4 tys.), Katowice – Gliwice (6,2 tys.) i Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).

Zniżka 10 proc. na bilety w Kaeśce

Promocja „Testuj z nami” potrwa do 31 marca i tego dnia Koleje Śląskie zakończą etap testowania aplikacji. Od 1 kwietnia pasażerowie korzystający z Kaeśki będą mogli skorzystać z 10-proc. zniżki na zakup biletów w ramach nowej oferty „Podróż z rabatem”.

– 10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego – wylicza wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich i dodaje, że rabat będzie łączył się ze wszystkimi ulgami ustawowymi, m.in. dla studentów, uczniów oraz posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

Szczegóły oferty “Podróż z rabatem” są dostępne na stronie internetowej www.kolejeslaskie.pl w zakładce “Dla Podróżnych”.

Sugestie podróżnych

Sukces aplikacji to rezultat wielomiesięcznych przygotowań i zaangażowania pasażerów, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat jej funkcjonowania.

– Dzięki sugestiom użytkowników odświeżono między innymi ekran główny aplikacji, poprawiono obsługę ekranu wyboru pasażerów na mniejszych urządzeniach oraz uporządkowano listę ulg w biletach sieciowych – mówi Tomasz Niedziela, dziękując pasażerom Kolei Śląskich za wszystkie zgłoszone sugestie.

– 1 kwietnia kończy się etap testowania Kaeśki, ale nie oznacza to, że przestajemy ulepszać aplikację. Prace nad kolejnymi usprawnieniami trwają – w najbliższym czasie pasażerowie zyskają m.in. możliwość płatności za bilety za pomocą Google Pay i Apple Pay oraz opcję wyboru minimalnego czasu na przesiadkę przy zakupie biletów na taką podróż – zapowiada Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.

Użytkownicy Kaeśki cały czas mogą wysyłać swoje spostrzeżenia na adres: [email protected]

Komentarze