Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SKM Warszawa wysyła 19WE na naprawy piątego poziomu

inforail
11.06.2024 12:45
0 Komentarzy

SKM Warszawa ogłosiła przetarg na wykonanie usługi przeglądu piątego poziomu utrzymania (P5) czterech pojazdów EZT 19WE wraz z pracami dodatkowymi oraz pracami dodatkowymi pozaplanowymi.

Zamówienie zawiera także opcję.

O zamówieniu

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie czterech obsług technicznych piątego poziomu utrzymania EZT o oznaczeniach operacyjnych SKMWA 301, SKMWA 302, SKMWA 303 i SKMWA 304, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych oraz według zatwierdzonej przez zamawiającego Dokumentacji Systemu Utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 19WE.

Przy skorzystaniu z prawa opcji, przedmiot zamówienia może zostać powiększony o:

1. wykonanie prac dodatkowych opcjonalnych,

2. wykonanie prac dodatkowych pozaplanowych, związanych z obsługą techniczną poziomu 5 EZT, wykraczających poza zakres prac podstawowych. 

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że przy realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór prac, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne (co najmniej tytuł inżyniera), która posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu procesem produkcyjnym EZT lub kierowaniu naprawą pojazdów kolejowych na poziomie utrzymania minimum P4.

SKM Warszawa ogłosiła przetarg na wykonanie usługi przeglądu piątego poziomu utrzymania (P5) czterech pojazdów EZT 19WE wraz z pracami dodatkowymi oraz pracami dodatkowymi pozaplanowymi.
19WE SKM Warszawa

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że przy realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował skierowanymi do realizacji zamówienia, co najmniej:

 jedną osobą posiadającą uprawnienia UT2,

 jedną osobą posiadającą uprawnienia PT2,

 jedną osobą posiadającą uprawnienia MT2,

 jedną osobą posiadającą uprawnienia lub szkolenie SHP i CA,

 jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP E i D grupa I.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie:

 w ramach jednej lub kilku umów, minimum 3 napraw 4-tego poziomu utrzymania dla EZT z napędem falownikowym oraz prędkością eksploatacyjną co najmniej 130 km/h, albo

 w ramach jednej lub kilku umów, minimum 2 naprawy 5-tego poziomu utrzymania dla EZT z napędem falownikowym oraz prędkością eksploatacyjną co najmniej 130 km/h, albo

 w ramach jednej lub kilku umów wyprodukował i zrealizował dostawę minimum 2 EZT z napędem falownikowym oraz prędkością eksploatacyjną co najmniej 130 km/h, d) Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w postaci:

 certyfikatu IRIS lub ISO 9001:2015 w zakresie naprawy i serwisu lub produkcji taboru szynowego oraz jego podzespołów,

 certyfikatu ISO 14001:2015 w zakresie napraw i serwisu lub produkcji taboru szynowego oraz jego podzespołów,

 certyfikatu ECM w zakresie realizacji funkcji utrzymania pojazdów kolejowych.

Oferty w przetargu można składać do 15 lipca 2024 roku. Kryteria ich oceny stanowią:

cena – 90%;

doświadczenie zespołu – 10%.

Dalsze informacje na temat przetargu na: https://skm-warszawa.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/438769/wykonanie-uslugi-przegladu-piatego-poziomu-utrzymania-p5-czterech-pojazdow-ezt-19we-wraz-z-pracami-dodatkowymi-oraz-pracami-dodatkowymi-pozaplanowymi

Przypomnijmy, że SKM Warszawa jest jedynym przewoźnikiem, który eksploatuje jednostki 19WE. Zostały one wyprodukowane w latach 2008-2010 przez Newag.

Komentarze