POLREGIO zrealizuje modernizację trzech pojazdów szynowych SA103. Umowa podpisana
POLREGIO S.A., w ramach otwartego przetargu, udzieliło zamówienia na wykonanie czynności poziomu utrzymania P4.2 wraz z pracami doposażeniowymi dla trzech pojazdów szynowych serii SA103 typu 214Ma.
Przetarg został rozstrzygnięty 3 października 2024 roku, a zwycięzcą okazała się firma Public Transport Service Sp. z o.o. Wartość kontraktu wynosi 11 950 000 zł.
Spis treści:
- Jakie są główne cele modernizacji pojazdów serii SA103 w ramach przetargu POLREGIO?
- Na jakiej podstawie została wybrana firma Public Transport Service jako wykonawca przetargu?
- Jakie korzyści dla pasażerów przyniesie modernizacja pojazdów szynowych SA103?
Zakres prac i cel modernizacji
Prace obejmują szczegółowe czynności związane z poziomem utrzymania P4.2 oraz modernizację trzech pojazdów. Proces ma na celu podniesienie standardu technicznego oraz dostosowanie pojazdów do aktualnych wymagań eksploatacyjnych, co wpłynie na poprawę komfortu i bezpieczeństwa podróży.
Przetarg i procedura wyboru
Przetarg ogłoszono w ramach otwartej procedury, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do postępowania wpłynęły dwie oferty, z których najlepszą przedstawiła Public Transport Service Sp. z o.o. Wybór został dokonany na podstawie kryterium ceny, która miała 100% znaczenie w ocenie ofert.
Czas realizacji i umowa
Umowa na realizację prac została zawarta na 12 miesięcy od daty podpisania, co oznacza, że wszystkie prace muszą być ukończone do października 2025 roku. Firma Public Transport Service zobowiązała się do przeprowadzenia modernizacji zgodnie z warunkami umowy, zapewniając pełne doposażenie i konserwację pojazdów.
Modernizacja pojazdów serii SA103 jest istotnym elementem działań POLREGIO mających na celu podniesienie jakości usług kolejowych w Polsce. Poprawa stanu technicznego taboru przyczyni się do zwiększenia niezawodności kursów i komfortu podróżnych.
Przedsięwzięcie jest częścią większej strategii modernizacji infrastruktury kolejowej i taboru, mającej na celu dostosowanie polskiego transportu kolejowego do europejskich standardów.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze