Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pociągi dalekobieżne jadą po warszawskiej średnicy podmiejskiej

inforail
07.12.2024 16:45
0 Komentarzy

Nastąpiła awaria urządzeń sterowania ruchem w rejonie Warszawy Centralnej, której usuwanie już trwa – poinformowała w sobotę spółka PKP PLK. Opóźnienia pociągów mogą sięgać około 60 minut.

Pociągi dalekobieżne kursują po średnicy podmiejskiej.

Spis treści:

  1. Jakie działania podjęto, aby zminimalizować utrudnienia w ruchu kolejowym w związku z awarią urządzeń sterowania ruchem na Warszawskim Węźle Kolejowym?
  2. Dlaczego pociągi dalekobieżne kierowane są na linię średnicową podmiejską i jakie mogą być tego konsekwencje dla pasażerów?
  3. Jakie środki komunikacji zastosowano, aby pasażerowie byli na bieżąco informowani o postępach w usuwaniu awarii i ewentualnych zmianach w rozkładach jazdy?

Awaria

PKP PLK poinformowały w sobotę na platformie X, że na Warszawskim Węźle Kolejowym w rejonie Warszawy Centralnej od godziny 15.00 wystąpiła usterka urządzeń sterowania ruchem. Z informacji zamieszczonych na Portalu Pasażera wynika, że opóźnienia pociągów mogą sięgać około 60 min.

„W miarę możliwości pociągi dalekobieżne jeżdżą po średnicy podmiejskiej. Monterzy są na miejscu i pracują nad usunięciem usterki” – zapewniła spółka.

Rzecznik prasowa PKP PLK Rusłana Krzemińska powiedziała PAP, że na razie trudno ocenić, jak długo potrwa usuwanie awarii. Dodała, że pasażerowie będą informowani na bieżąco o sytuacji. (PAP)

Komentarze