PKP SKM ogłasza przetarg na podbicie stabilizacyjne torów na linii Gdańsk Główny – Rumia
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście (SKM) ogłosiła przetarg nieograniczony na realizację robót związanych z podbiciem stabilizacyjnym torów głównych zasadniczych linii nr 250 Gdańsk Główny – Rumia.
Prace mają być wykonane za pomocą wysokowydajnościowej podbijarki torowej, a dodatkowo przewidziane jest 5% uzupełnienie tłucznia. Całość inwestycji ma zostać zrealizowana do 30 września 2025 roku .
Rozkład jazdy:
- Jakie lokalizacje obejmą prace podbicia stabilizacyjnego torów w ramach zamówienia ogłoszonego przez PKP SKM?
- Jakie wymagania formalne musi spełniać wykonawca, aby móc wziąć udział w przetargu?
- Do kiedy planowane jest zakończenie robót stabilizacyjnych na linii nr 250 Gdańsk Główny – Rumia?
Zakres prac i wymagania techniczne
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe podbicie stabilizacyjne torów, które obejmuje:
- zagęszczenie podsypki tłuczniowej pod podkładami torowymi,
- regulację położenia osi toru w planie i profilu (maksymalnie do 2 cm),
- prace związane z urządzeniami srk (sterowanie ruchem kolejowym),
- usuwanie zbędnych elementów powrotnej sieci trakcyjnej,
- zapewnienie zgodności z instrukcjami technicznymi: SKMd-1, SKMd-3, SKM et-2 oraz SKMe-5 .
Wymagania Zamawiającego względem wykonawcy
Wykonawca musi spełniać szereg wymagań formalnych, w tym:
Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym – potwierdzenie aktualnym odpisem z rejestru.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo sygnatariusza.
Spełniać warunki określone w §11 Regulaminu SKM.
Posiadać doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym zakresie, tj. podbicia torów za pomocą podbijarki torowej o wartości minimum 100 000 zł netto w ostatnich 3 latach .
Lokalizacja i zakres prac torowych
Prace obejmą łącznie 1700 metrów bieżących torów, podzielonych na poszczególne odcinki w lokalizacjach:
- Gdańsk Główny,
- Gdańsk Zaspa,
- Sopot Wyścigi,
- Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana,
- Gdynia Główna,
- Gdynia Leszczynki.
Szczegółowa lokalizacja oraz długość odcinków została przedstawiona w tabeli na stronie 3 dokumentu OPZ .
Warunki realizacji i termin składania ofert
Prace muszą zostać zakończone w terminie do 30 września 2025 roku. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę przetargową PKP SKM do dnia 23 maja 2025 roku do godziny 12:00.
Kryterium wyboru stanowi w 100% cena oferty, co oznacza, że najniższa oferta spełniająca wymagania przetargowe zostanie wybrana .
Obowiązki Zamawiającego
SKM zobowiązało się do:
- udostępnienia torów postojowych na wybranych stacjach,
- zapewnienia nocnych zamknięć torowych,
- umożliwienia korzystania z infrastruktury kolejowej linii nr 250,
- zapewnienia komisji odbiorowej na własny koszt,
- przekazania niezbędnych instrukcji oraz zapoznania wykonawcy z zagrożeniami występującymi na obszarze kolejowym .
PKP SKM w Trójmieście stawia na modernizację i podniesienie standardów infrastruktury kolejowej poprzez podbicie stabilizacyjne torów na kluczowych odcinkach linii 250. Realizacja inwestycji ma poprawić stabilność torów, zwiększyć bezpieczeństwo i komfort podróży, a także przedłużyć żywotność infrastruktury torowej.
Oferty w przetargu można składać do 23 maja 2025 roku, a termin zakończenia prac wyznaczono na 30 września 2025 roku.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze