Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity: starsze i wolniejsze maszyny mogą skończyć swoją służbę

inforail
10.11.2024 12:45
0 Komentarzy

PKP Intercity kontynuuje unowocześnianie swojej floty lokomotyw. Właśnie odebrano 53. lokomotywę Griffin 160, wyprodukowaną przez fabrykę NEWAG S.A. z Nowego Sącza.

Zamówienie obejmuje łącznie 96 nowoczesnych lokomotyw tego typu, co świadczy o ambitnym planie modernizacji parku maszynowego polskiego przewoźnika.

Spis treści:

  1. Ile lokomotyw Griffin 160 zamówiło PKP Intercity od fabryki NEWAG S.A.?
  2. Jakie są główne korzyści z zastąpienia starszych maszyn nowymi lokomotywami Griffin?
  3. W jaki sposób produkcja lokomotyw Griffin przez NEWAG S.A. wpływa na polski przemysł kolejowy?
53 Griffiny w PKP Intercity
53 Griffiny w PKP Intercity

Nowe zastępują stare

Nowe lokomotywy charakteryzują się niezawodnością i wysoką wydajnością. Dzięki nim starsze i mniej efektywne maszyny, które przez lata obsługiwały połączenia kolejowe, będą mogły zostać wycofane z użytku. To krok naprzód w zapewnieniu pasażerom lepszej jakości podróży, zarówno pod względem komfortu, jak i punktualności.

Produkowane w polskiej fabryce lokomotywy Griffin są dowodem na to, że krajowe przedsiębiorstwa potrafią dostarczać rozwiązania na światowym poziomie. Inwestycja ta jest istotnym elementem strategii rozwoju PKP Intercity, której celem jest dostosowanie taboru do współczesnych standardów i oczekiwań podróżnych.

Komentarze