PKP Intercity: starsze i wolniejsze maszyny mogą skończyć swoją służbę
PKP Intercity kontynuuje unowocześnianie swojej floty lokomotyw. Właśnie odebrano 53. lokomotywę Griffin 160, wyprodukowaną przez fabrykę NEWAG S.A. z Nowego Sącza.
Zamówienie obejmuje łącznie 96 nowoczesnych lokomotyw tego typu, co świadczy o ambitnym planie modernizacji parku maszynowego polskiego przewoźnika.
Spis treści:
- Ile lokomotyw Griffin 160 zamówiło PKP Intercity od fabryki NEWAG S.A.?
- Jakie są główne korzyści z zastąpienia starszych maszyn nowymi lokomotywami Griffin?
- W jaki sposób produkcja lokomotyw Griffin przez NEWAG S.A. wpływa na polski przemysł kolejowy?
Nowe zastępują stare
Nowe lokomotywy charakteryzują się niezawodnością i wysoką wydajnością. Dzięki nim starsze i mniej efektywne maszyny, które przez lata obsługiwały połączenia kolejowe, będą mogły zostać wycofane z użytku. To krok naprzód w zapewnieniu pasażerom lepszej jakości podróży, zarówno pod względem komfortu, jak i punktualności.
Produkowane w polskiej fabryce lokomotywy Griffin są dowodem na to, że krajowe przedsiębiorstwa potrafią dostarczać rozwiązania na światowym poziomie. Inwestycja ta jest istotnym elementem strategii rozwoju PKP Intercity, której celem jest dostosowanie taboru do współczesnych standardów i oczekiwań podróżnych.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze