Parowozownia Wolsztyn kupuje lokomotywę
inforail
31.10.2024 11:45
0 Komentarzy
Parowozownia Wolsztyn kupuje lokomotywę foto: PKP CARGO
31 października 2024 roku opublikowano ogłoszenie o zamówieniu publicznym na dostawę używanej normalnotorowej lokomotywy spalinowej typu SM42 dla Parowozowni Wolsztyn.
Chodzi o spalinówkę SM42.
Spis treści:
- Jakie są wymagane dokumenty, które wykonawca musi dostarczyć wraz z lokomotywą, aby spełnić warunki zamówienia?
- Jakie kryteria będą brane pod uwagę przy ocenie ofert i jaki wpływ mają na ostateczną punktację?
- Jaki jest minimalny termin między datą złożenia oferty a kolejnymi wymaganymi przeglądami P4 i P5 lokomotywy?
Szczegóły Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej używanej lokomotywy spalinowej typu SM42, która spełnia wymagania do eksploatacji na normalnotorowych trasach w Polsce. Lokomotywa powinna być przystosowana do przewozów pasażerskich i turystycznych z prędkością co najmniej 90 km/h. Lokomotywa musi spełniać szczegółowe wymagania techniczne, w tym:
- Dokumentacja i dopuszczenie do eksploatacji: Lokomotywa powinna posiadać ważną dokumentację zgodną z polskimi normami, w tym certyfikaty techniczne oraz dokumentację techniczno-ruchową (DTR). Ponadto, musi być wyposażona w dokumentację napraw na poziomach P5 i P4 oraz świadectwo sprawności technicznej.
- Wyposażenie: Lokomotywa musi mieć pełne wyposażenie, być sprawna technicznie i gotowa do natychmiastowej eksploatacji.
- Kompatybilność: Lokomotywa powinna umożliwiać łączenie z innymi pojazdami kolejowymi za pomocą sprzęgów śrubowych typowych dla PKP oraz mieć kompatybilny układ hamulcowy.
- Parametry techniczne:
- Prędkość eksploatacyjna: minimum 90 km/h.
- Długość lokomotywy: minimum 14,24 m.
- Okres produkcji: Lokomotywa powinna być wyprodukowana między 1963 a 1993 rokiem.
- Termin kolejnych przeglądów P4 i P5: nie krótszy niż odpowiednio 2 i 10 lat od daty złożenia oferty.
- Zakres eksploatacji: Lokomotywa powinna funkcjonować w warunkach klimatycznych od -25°C do +40°C.
Warunki Realizacji i Kryteria Oceny Ofert
- Termin realizacji: Dostawa do siedziby zamawiającego w Wolsztynie jest wymagana do 24 grudnia 2024 roku.
- Kryteria oceny:
- Cena (waga 60%).
- Termin najbliższej naprawy P4 (waga 40%), gdzie dłuższy okres do przeglądu P4 wiąże się z wyższą punktacją.
- Wymagania dodatkowe: Wykonawcy muszą przedłożyć z ofertą komplet dokumentów zgodnych z SWZ, w tym m.in. oświadczenia zgodne z wymogami ustawy Pzp oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje i zdolności techniczne do realizacji zamówienia.
Harmonogram i Warunki Udziału
- Termin składania ofert: 4 grudnia 2024 roku, godz. 10:00.
- Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl).
- Wymagane wadium: 18 000,00 PLN, wniesione w formie pieniężnej lub gwarancji.
Zostało jeszcze 90% artykułu.
Aby czytać dalej, dołącz do subskrybentów TransInfo.pl już teraz!
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Masz już subskrypcję?
Więcej z Działu Kontrakty
Koleje Dolnośląskie kupują kolejne Elfy. Od PESY
Kontraktyza darmo
15.07.2025
Już 9 progów cenowych w biletach PKP Intercity
Kontraktyza darmo
27.06.2025
Pierwsze elektryczne Gamy 3.0 zakontraktowane
Kontraktyza darmo
19.06.2025
PKP Intercity z umową na dostawę energii. W tym zielonej
Kontraktyza darmo
16.06.2025
Więcej z Działu Pasażer
Podróż pociągiem z Węgier do Polski już od 22 euro
Pasażerza darmo
09.07.2025
Potężne burze przechodzą przez Węgry. Paraliż kolei
Pasażerza darmo
08.07.2025
Leo Express chce jeździć z Warszawy do Gdańska
Pasażerza darmo
06.07.2025
ŁKA liderem dostępności. Co to oznacza dla pasażerów?
Pasażerza darmo
05.07.2025
Interwencja InfoRail.pl: Dlaczego pociąg „Flisak” omija Lipno?
Pasażerza darmo
04.07.2025
Awaria zasilania zatrzymała pociągi, tramwaje i metro w Czechach
Pasażerza darmo
04.07.2025
Komunikacją miejską po Suwałkach z biletem PKP Intercity
Pasażerza darmo
04.07.2025
Pociągiem do Rijeki już za 9 euro
03.07.2025
PKP Intercity uruchomią dodatkowe pociągi na festiwale
Pasażerza darmo
02.07.2025
Kolejka Maltanka wydłuża kursy w dni robocze. Na czas wakacji
Pasażerza darmo
01.07.2025
Od 1 lipca nowy rozkład jazdy pociągów WKD
Pasażerza darmo
01.07.2025
Tylko w tych pociągach do i z Helu przewieziesz rower
Pasażerza darmo
29.06.2025
Ruszył kolejny sezon Słonecznego
Pasażerza darmo
28.06.2025
Więcej z Działu Prawo
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmniejszają stratę finansową
Prawoza darmo
01.07.2025
19-letni maszynista? To możliwe!
Prawoza darmo
09.01.2025
Więcej z Działu Przewoźnicy
Polregio: Finanse pod lupą
Przewoźnicyza darmo
26.06.2025
POLREGIO: Tabor z unijnym wsparciem i modernizacje
Przewoźnicyza darmo
24.06.2025
Pierwszy kurs Latarnika za nami. Z Bydgoszczy do Helu
Przewoźnicyza darmo
20.06.2025
11 lat ŁKA. Co dalej?
Przewoźnicyza darmo
16.06.2025
Więcej z Działu Producenci
Więcej z Działu Infrastruktura
Nowy parking przy stacji Otomino
Infrastrukturaza darmo
05.07.2025
Przebudowa dworca Łódź Kaliska na ukończeniu
Infrastrukturaza darmo
19.06.2025
Sulejówek bez korków. PKP PLK otworzyły tunel pod torami
Infrastrukturaza darmo
14.06.2025
Szybsze podróże pociągiem z Nasielska do Sierpca
Infrastrukturaza darmo
14.06.2025
Rozpoczyna się przebudowa dworca kolejowego w Oławie
Infrastrukturaza darmo
07.06.2025
Dwa tory i „nitka” na linii kolejowej Poznań – Piła
Infrastrukturaza darmo
06.06.2025
Komentarze