Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Nowość w aplikacji Ceskich drah Můj vlak. Bilety IDSOK już dostępne

inforail
05.05.2025 16:30
0 Komentarzy

W mobilnej aplikacji Můj vlak pasażerowie mogą teraz kupować również bilety zintegrowanego systemu transportu publicznego Kraju Ołomunieckiego (IDSOK). České dráhy, we współpracy z władzami Kraju Ołomunieckiego, wprowadzają kolejną ofertę do popularnej aplikacji mobilnej Můj vlak.

W nowej wersji aplikacji, od 28 kwietnia 2025 roku, dostępna jest możliwość zakupu wybranych biletów kolejnego regionalnego zintegrowanego systemu transportu.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie nowe możliwości zakupu biletów oferuje aplikacja Můj vlak od 28 kwietnia 2025 roku dla pasażerów podróżujących po Kraju Ołomunieckim?
  2. Czym różnią się bilety IDSOK dostępne w aplikacji Můj vlak od standardowych biletów ČD i dlaczego można je kupić wyłącznie w tej aplikacji?
  3. Jakie inne regionalne zintegrowane systemy transportowe są już obsługiwane przez aplikację Můj vlak i jakie są plany jej dalszego rozwoju?
Muj vlak
Muj vlak

Ułatwienia dla pasażerów

Pasażerowie mogą teraz kupować bilety na wszystkie autobusy i połączenia komunikacji miejskiej (MHD) wchodzące w skład systemu IDSOK. Dzięki temu z łatwością zakupią bilet zarówno na podróż pociągiem, jak i na dalszy przejazd autobusem w ramach systemu zintegrowanego – nie tylko w granicach Kraju Ołomunieckiego, ale również na drugi koniec Czech.

W sprzedaży dostępne są bilety jednorazowe w taryfie IDSOK, które są automatycznie aktywowane w zależności od wyszukanego połączenia, a także 24-godzinne bilety sieciowe IDSOK, które można zakupić bez potrzeby wyszukiwania konkretnego połączenia. Bilety IDSOK prezentowane są w aplikacji Můj vlak w taki sam sposób jak w aplikacji MobilOK_new, co umożliwia ich łatwą kontrolę przez konduktorów, kierowców autobusów oraz kontrolerów komunikacji miejskiej.

W przeciwieństwie do zwykłych biletów kolejowych ČD, bilety IDSOK są przypisane wyłącznie do konkretnego urządzenia mobilnego, na którym zostały zakupione. Nie można ich przenieść na inne urządzenie ani wydrukować. Z tego powodu bilety IDSOK są dostępne wyłącznie w aplikacji mobilnej Můj vlak i nie można ich kupić przez e-sklep ČD.

České dráhy systematycznie rozszerzają możliwość zakupu biletów zintegrowanych systemów transportowych w aplikacji Můj vlak, dążąc do tego, aby pasażer mógł w jednej aplikacji zakupić wszystkie potrzebne bilety na całą podróż – „z domu do domu”. Wspierają w ten sposób również coraz bardziej pożądane podróże zintegrowane z transportem miejskim i podmiejskim: do i z pociągu, do pracy czy szkoły.

Od dłuższego czasu w aplikacji Můj vlak dostępne są bilety następujących systemów zintegrowanego transportu:

  • IDPK – zintegrowany transport Kraju Pilzneńskiego (kolej, autobusy, MHD),
  • IDS JMK – zintegrowany transport Kraju Południowomorawskiego (kolej i MHD Brno),
  • ODIS – zintegrowany transport Kraju Morawsko-Śląskiego (kolej),
  • IDZK – zintegrowany transport Kraju Zlińskiego (kolej),
  • Doprava Ústeckého kraje – transport Kraju Usteckiego (kolej, autobusy, MHD).

České dráhy, we współpracy z kolejnymi regionami i organizatorami transportu, pracują nad wdrażaniem kolejnych biletów zintegrowanych systemów komunikacyjnych.

Dostawcą rozwiązania technicznego dla systemu sprzedaży online ČD jest firma CHAPS, należąca do grupy ČD – Informační systémy. Aktualizacja aplikacji Můj vlak, umożliwiająca zakup biletów taryfy IDSOK, będzie sukcesywnie udostępniana użytkownikom w sklepach Google Play i App Store.

Komentarze