Nowe udogodnienia w serwisie e-IC 2.0 i aplikacji PKP Intercity. Bilety pół roku wcześniej i powiadomienia
Bilet na pociąg międzynarodowy pół roku wcześniej, automatyczne powiadomienia mailowe i bilety na pociąg i transport miejski.
Jeszcze w tym roku PKP Intercity wprowadzi udogodnienia w serwisie internetowym i aplikacji. Nowe rozwiązania ułatwią planowanie podróży – w komunikacji krajowej i międzynarodowej.
Rozkład jazdy:
- Kiedy PKP Intercity planuje wprowadzenie automatycznych powiadomień o zmianach w rozkładzie jazdy i czy będą one dostępne również dla połączeń krajowych?
- Na jakie trasy międzynarodowe będzie można kupić bilety z 180-dniowym wyprzedzeniem i dlaczego wyjątkiem są połączenia do Ukrainy?
- Jakie lokalne rozwiązania wprowadzi PKP Intercity w celu integracji transportu miejskiego z kolejowym i czy planowane jest rozszerzenie tych udogodnień na inne miasta poza Warszawą?
Bilet na pociąg międzynarodowy pół roku wcześniej
Jeszcze w tym roku PKP Intercity wprowadzi powiadomienia m.in. o ewentualnych zmianach w rozkładzie jazdy, jeśli zmianie ulegnie np. godzina odjazdu pociągu międzynarodowego. Informacje wysyłane będą automatycznie na adres mailowy użyty przy zakupie biletu w serwisie e-IC 2.0 lub w aplikacji PKP Intercity. Będą też widoczne z poziomu konta użytkownika. To rozwiązanie zapewnieni podróżnym kompleksową i dokładną informację dotyczącą ich przejazdu. W przyszłości rozwiązanie rozszerzymy także na połączenia krajowe.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
PKP Intercity przygotowało również coś specjalnego dla miłośników zagranicznych podróży. Jeszcze w tym roku w serwisie e-IC 2.0 oraz aplikacji PKP Intercity bilety na wybrane połączenia międzynarodowe będzie można kupić nawet pół roku wcześniej (180 dni). W pierwszej kolejności przewoźnik zamierza zwiększyć termin przedsprzedaży dla pociągów z Polski do Niemiec, Czech i Austrii. Pasażerowie zyskają w ten sposób aż 120 dni więcej na zaplanowanie swojego wyjazdu – do tej pory przedsprzedaż na większości tras międzynarodowych uruchamiana była z 60-dniowym wyprzedzeniem. Wyjątkiem są połączenia do Ukrainy, gdzie obowiązuje 20 dni przedsprzedaży.
To nie koniec zmian. Podróżujący przy zakupie biletu w aplikacji PKP Intercity oraz serwisie e-IC 2.0 będą mogli wybrać miejsce w pociągu na schemacie dzięki graficznej rezerwacji miejsc – obecnie możliwość taka dostępna jest dla przejazdów krajowych.
Lokalne rozwiązania
Nowości wprowadzane w tym roku to także lokalne rozwiązania, mające na celu ułatwienie podróżowania i integrację różnych środków transportu. Niebawem pasażerowie korzystający z aplikacji PKP Intercity, będą mieli możliwość zakupu biletu, który pozwoli na podróżowanie po Warszawie, między innymi metrem, autobusem i tramwajem, w pierwszej strefie biletowej przez 75 minut. PKP Intercity planuje w dłuższej perspektywie nawiązanie współpracy także z innymi samorządami.
Komentarze