Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Mazowieckie podsumowały tegoroczny sezon Słonecznego. Dobre wyniki!

inforail
02.10.2025 10:30
0 Komentarzy

Blisko 110 tys. pasażerów wybrało w minione wakacje podróż nad morze pociągami Kolei Mazowieckich. To o ponad 7 tys. osób więcej niż w roku ubiegłym.

Pociąg „Słoneczny” kursujący w okresie letnim nad Bałtyk to już tradycja. Pierwszy raz wakacyjne połączenie KM zostało uruchomione w 2005 r. W tamtym czasie pociąg przewiózł ponad 64 tys. pasażerów.

Rozkład jazdy:

  1. Ilu pasażerów skorzystało w te wakacje z połączeń Kolei Mazowieckich nad morze i jak liczba ta wypada w porównaniu z rokiem ubiegłym?
  2. Jakie trasy obsługiwały wakacyjne pociągi „Słoneczny” i „Słoneczny BIS” w sezonie letnim 2025 roku?
  3. Z czego wynika popularność wakacyjnych połączeń Kolei Mazowieckich i jakie są plany przewoźnika na przyszły rok?
Pociąg Słoneczny

Pociąg Słoneczny

Wakacyjne połączenie do Ustki

W tym roku pociąg kursował codziennie przez całe wakacje (od 28 czerwca do 31 sierpnia) na trasie z Warszawy do Ustki.

Dodatkowo w każdy wakacyjny weekend z Warszawy do Gdyni pasażerowie mogli skorzystać z pociągu „Słoneczny BIS”.

„Słoneczny” to nasz flagowy pociąg, które niezmiennie cieszy się dużą popularnością. Potwierdzają to wyniki dotyczące liczby przywiezionych podróżnych. W ciągu dziewiętnastu lat kursowania przewiózł łącznie ponad 1,6 mln osób. Pasażerowie chętnie wybierają nasze wakacyjne połączenia z uwagi na przystępne ceny biletów oraz krótki czas przejazdu z Mazowsza do pomorskich miejscowości – mówi Szymon Sobczak, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy Kolei Mazowieckich.

Już w następnym roku „Słoneczny” oraz „Słoneczny BIS” ponownie zawitają na polskie tory. Mamy nadzieję, że pasażerowie kolejny raz postawią na przejazd pociągami mazowieckiego przewoźnika.

Komentarze