Kiedy koniec siódemek w PKP Intercity? Padł termin
W perspektywie dwóch lat stare lokomotywy znikną z parku taborowego PKP Intercity. Troszkę dłużej będą jeździć EP09 – poinformował na spotkaniu prasowym szef przewoźnika Janusz Malinowski.
Znalazły się firmy, które będą utrzymywać te lokomotywy.
Spis treści:
- Kiedy stare lokomotywy EU/P07 mają zostać wycofane z parku taborowego PKP Intercity?
- Jakie są główne przyczyny opóźnień pociągów PKP Intercity związane z lokomotywami EU/P07 i EP09?
- Jakie działania podjęło PKP Intercity, aby rozwiązać problemy z taborem?
Opóźnienia przez awarie
Najwięcej opóźnień jest z w powodu awarii lokomotyw EU/P07, EP09. To są opóźnienia liczone nie w minutach a w godzinach – mówił Janusz Malinowski.
I dodał, że w przypadku awarii lokomotywy trzeba sprowadzić nową maszynę, która zastąpi tę zdefektowaną.
Według informacji przekazanych przez PKP Intercity 28,7% lokomotyw jest obecnie wyłączonych z użytkowania.
W przypadku opóźnień pociągów nie mamy natomiast wpływu na zdarzenia losowe, takie jak np. wypadki – mówił Janusz Malinowski.
Szef PKP Intercity przekazał, że sytuacja taborowa przewoźnika powinna ustabilizować się do końca roku. Przedstawiciele PKP Intercity spotkali się z producentami taboru i szczegółowo omówili problemy. Jedno z takich spotkań miało miejsce w Ostrawie, gdzie rozmowy były prowadzone z PESĄ. Warto dodać, że szef PKP Intercity Janusz Malinowski wraz z członkiem zarządu Marcinem Karasińskim do Czech pojechali pociągiem.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze