FPS wygrywa kolejny przetarg z Plusami
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego rozstrzygnął przetarg na dostawę sześciu fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT), przeznaczonych do obsługi regionalnych połączeń kolejowych.
Procedura przetargowa miała na celu pozyskanie nowoczesnych pojazdów szynowych, które poprawią jakość usług przewozowych oraz zwiększą komfort podróży pasażerów w województwie lubuskim.
Rozkład jazdy:
- Która z firm złożyła najkorzystniejszą ofertę cenową w przetargu na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych?
- Jakie kryteria oceny ofert zostały przyjęte w postępowaniu przetargowym i jakie mają wagi?
- Jaki warunek może spowodować anulowanie zamówienia na zakup nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych?
Wybór oferty
Oferty w przetargu złożyli:
1. H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. z ceną 245 754 000,00 zł; oceniona na 100 pkt;
2. Newag Spółka Akcyjna z ceną 256 602 600,00 zł; oceniona na 97,46 pkt;
3. Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna z ceną 270 846 000,00 zł; oceniona na 94,44 pkt.
Zamawiający na ten cel chce przeznaczyć 262 728 003,00 zł.
Przedmiotem zamówienia jest zakup sześciu nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych zasilanych z sieci 3 kV DC, zgodnie z normami dotyczącymi taboru kolejowego CPV 34620000. Zespoły trakcyjne będą przystosowane do kursowania na normalnotorowych liniach zelektryfikowanych, obsługując połączenia w ruchu regionalnym.
Kryteria oceny ofert to:
Cena – 60% wagi oceny.
Okres udzielonej gwarancji – 40% wagi oceny, co oznacza, że dłuższy okres gwarancji zwiększa szanse na wyższą punktację.
W przypadku nieotrzymania funduszy unijnych zamówienie może zostać anulowane, co jest warunkiem kluczowym przy realizacji inwestycji. Urząd Marszałkowski podkreśla również konieczność zachowania zgodności z wymogami ochrony konkurencji i zasadami zamówień publicznych oraz zapewnia pełną transparentność całego procesu przetargowego.
Zakup nowoczesnych elektrycznych zespołów trakcyjnych dla województwa lubuskiego stanowi istotny krok w modernizacji transportu kolejowego w regionie.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze