Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dodatkowe 30 pociągów podmiejskich Mireo do ÖBB

inforail
11.02.2025 12:30
0 Komentarzy

Austriackie Koleje Federalne (ÖBB) zamówiły kolejne 30 pociągów Mireo dla transportu podmiejskiego i regionalnego od Siemens Mobility.

Zamówienie, będące częścią istniejącej umowy ramowej, uzupełnia zakup 70 pociągów z poprzedniego roku i zwiększy flotę Mireo ÖBB do 100 pociągów. Pociągi Mireo w nowym zamówieniu mają wejść do służby pasażerskiej ÖBB od 2029 roku.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie korzyści dla transportu podmiejskiego i regionalnego w Austrii przyniesie zakup dodatkowych 30 pociągów Mireo przez ÖBB?
  2. Jakie nowoczesne technologie i funkcje wyróżniają pociągi Mireo na tle innych pojazdów kolejowych?
  3. W jakich krajach będą kursować nowe pociągi Mireo zamówione przez Austriackie Koleje Federalne?
Siemens Mireo dla OBB
Siemens Mireo dla OBB/foto: Siemens

Do 160 km/h

– Cieszymy się, że możemy wesprzeć ÖBB 100 pociągami Mireo w programie modernizacji lokalnego i regionalnego transportu kolejowego w Austrii. Nasze popularne i niezawodne pociągi Mireo, z których Siemens Mobility sprzedał już ponad 550 pociągów dla 23 flot, łączą wysoką efektywność kosztową i zwiększoną wydajność floty z nowoczesnymi funkcjami oraz wysokim poziomem komfortu i wygody. Ich konstrukcja przyczynia się do przyjemnych wrażeń z podróży i zadowolenia pasażerów – powiedział Andre Rodenbeck, CEO Rolling Stock Siemens Mobility.

Pociągi Mireo zapewniają wysoką wydajność i optymalne wrażenia z podróży

Elektrycznie napędzane zespoły trakcyjne Mireo to ultranowoczesna konstrukcja, która imponuje ekonomiczną eksploatacją oraz wysokim poziomem komfortu i wygody dla pasażerów. Osiągają prędkość maksymalną 160 km/h i będą kursować w Austrii, Niemczech i Czechach. Pociągi są wyposażone w Europejski System Sterowania Pociągiem [ETCS].

Komentarze