Budapeszt: Węgierskie składy Flirt będą serwisowane w Pusztaszabolcs
Według informacji centralnego dziennika Magyar Nemzet, agencji MTI i gazety ekonomicznej Napi Gazdaság, firma kolejowych przewozów pasażerskich MÁV Start –spółka-córka węgierskich kolei państwowych Magyar Államvasútak (MÁV) podjęła decyzję o tym, że konserwację, naprawę i sprzątanie podmiejskich składów elektrycznych Flirt w dalszym ciągu powierzy bazie naprawczej szwajcarskiej firmy taboru kolejowego Stadler Rail Group w Pusztaszabolcs. Kontrakt w tej sprawie między MÁV-Start Zrt. oraz Stadler Bussnang AG podpisano już 7 maja –oznajmił rzecznik prasowy MÁV Start.
MÁV jeszcze w 2006 r. zawarł ze Stadlerem kontrakt na dostawę opcjonalną 30 + 30 składów Flirt. Po przybyciu ostatnich składów pierwszej partii w grudniu 2007, MÁV ściągnął opcję na dostawę drugiej serii, których ostatnie egzemplarze przybyć mają w lutym 2010 r., a w tym roku Stadler rozpoczął produkcję pudeł Flirtów 100 km od Budapesztu w swoich nowych zakładach w Szolnok. Według przetargu, który wygrał Stadler, przez 30 lat 30 składów Flirt należy tak konserwować i naprawiać, aby 94% floty sukcesywnie była zdolna do ruchu. O wartości kontraktu nie padła mowa.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze