Bilety kolejowe do kupienia na pocztach
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) ogłosiły rozpoczęcie pilotażowego projektu, w ramach którego pasażerowie będą mogli nabywać bilety kolejowe na wybranych placówkach Slovenskiej Poczty.
Dzięki temu nowemu rozwiązaniu, podróżni mogą zakupić krajowe bilety kolejowe również w miejscowościach, gdzie z powodów ekonomicznych w przeszłości zamknięto kasy biletowe ZSSK.
Spis treści:
- Jakie korzyści dla pasażerów przyniesie możliwość zakupu biletów kolejowych na pobočkach Slovenskiej Poczty?
- W jaki sposób projekt pilotażowy wpłynie na dostępność usług kolejowych w mniejszych miejscowościach?
- Co decyduje o tym, czy usługa sprzedaży biletów na pobočkach Slovenskiej Poczty zostanie rozszerzona na kolejne placówki?
Gdzie kupimy bilety?
Lista lokalizacji objętych projektem obejmuje następujące pobočky Slovenskiej Poczty:
- Báhoň
- Hurbanovo
- Čadca mesto (Pošta 1 Čadca)
- Fiľakovo
- Michaľany
- Stakčín
- Strážske (planowane uruchomienie sprzedaży w listopadzie)
Projekt ten powstał w wyniku owocnych negocjacji pomiędzy ZSSK a Slovenską Poštą. Dzięki nowej inicjatywie klienci zyskają większą wygodę i lepszy dostęp do zakupu biletów, zwłaszcza mieszkańcy tych miejscowości, w których dotychczas musieli podróżować na stacje z działającymi kasami.
Peter Helexa, dyrektor generalny ZSSK, podkreślił znaczenie tej inicjatywy: „Nieustannie szukamy sposobów na podniesienie komfortu i dostępności naszych usług dla klientów. Ten pilotażowy projekt to krok w stronę umożliwienia zakupu biletów w lokalizacjach, gdzie z przyczyn ekonomicznych musieliśmy zamknąć nasze kasy. Jest to również ukłon w stronę seniorów, którzy preferują bezpośredni kontakt podczas zakupu biletów. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią możliwość nabywania biletów na pocztach, które często znajdują się bliżej ich domów.”
Vladislav Kupka, dyrektor generalny Slovenskiej Poczty, dodał: „To współpraca z wyraźnym efektem synergii. Jeśli zainteresowanie usługą okaże się wysokie, chętnie rozszerzymy sprzedaż biletów na kolejne pobočky.”
Głównym celem tego pilotażowego projektu jest przetestowanie, czy pasażerowie będą chętnie korzystać z tej formy zakupu biletów poza stacjami kolejowymi. Wyniki fazy pilotażowej będą decydujące dla dalszego rozwoju i ewentualnego rozszerzenia tej metody sprzedaży.
Inicjatywa ta ma na celu zapewnienie większej dostępności usług ZSSK, co jest szczególnie istotne dla mieszkańców mniejszych miejscowości oraz osób starszych, które cenią sobie osobisty kontakt przy zakupie biletów. Wprowadzenie takiej opcji zakupu na pobočkach Slovenskiej Poczty jest krokiem w stronę ułatwienia życia pasażerom i dostosowania się do ich potrzeb.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze