Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Biletów na pociągi WKD w biletomatach już nie kupimy

inforail
17.09.2025 18:30
0 Komentarzy

Warszawska Kolej Dojazdowa poinformowała, że od czwartku sprzedaż biletów w automatach stacjonarnych zlokalizowanych na stacjach zostaje wstrzymana.

Decyzja dotyczy wszystkich urządzeń tego typu na linii WKD.

Rozkład jazdy:

  1. Dlaczego Warszawska Kolej Dojazdowa zdecydowała się na wstrzymanie sprzedaży biletów w automatach stacjonarnych na stacjach?
  2. Jakie korzyści dla pasażerów ma korzystanie z aplikacji mobilnych i systemu sprzedaży internetowej WKD?
  3. Czy w przyszłości WKD planuje przywrócenie nowoczesnych automatów stacjonarnych lub wprowadzenie nowych form zakupu biletów?
Biletomat WKD
Biletomat WKD

Gdzie można kupić bilety WKD?

Pasażerowie mogą nabyć bilety w kasach biletowych działających na wybranych stacjach: Grodzisk Mazowiecki Radońska, Podkowa Leśna Główna, Komorów, Pruszków, Warszawa Zachodnia, Warszawa Ochota oraz Warszawa Śródmieście. Informacje o godzinach pracy kas dostępne są zarówno przy okienkach, jak i na stronie internetowej przewoźnika w zakładce „Linia”.

Alternatywą pozostają biletomaty w pociągach WKD – urządzenia znajdują się zawsze przy kabinie maszynisty zwróconej w kierunku Warszawy. Zakup możliwy jest wyłącznie bezgotówkowo.

Sprzedaż online i aplikacje mobilne

Bilety WKD można kupować również w aplikacjach mobilnych mPay i SkyCash, a także za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej. Przewoźnik przypomina, że przy pierwszym zakupie za pomocą aplikacji lub serwisu online konieczna jest rejestracja użytkownika i założenie konta.

Nowe zasady – wygoda i cyfryzacja

Choć decyzja o wyłączeniu stacjonarnych automatów oznacza zmiany dla pasażerów przyzwyczajonych do tradycyjnych form zakupu, WKD podkreśla, że system sprzedaży online i mobilnej daje wygodne i szybkie możliwości zakupu biletów, dostosowane do współczesnych potrzeb podróżnych.

Komentarze