Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZTM Warszawa z przetargiem na obsługę „eLek”. Przez 4 lata

infobus
30.07.2024 19:01
0 Komentarzy

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie ogłosił przetarg nieograniczony na świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gmin Góra Kalwaria, Konstancin-Jeziorna, Lesznowola i Piaseczno z Warszawą.

Chodzi o obsługę podmiejskich linii oznaczonych literą „L”. Umowa z wybranym wykonawcą ma obowiązywać w okresie od w okresie od dnia 01 grudnia 2024 r. do 30 listopada 2028 r.

Spis treści:

  1. Ile wozokilometrów przejedzie wykonawca na liniach w okresie obowiązywania umowy?
  2. Jakie wymagania ma ZTM względem autobusów przeznaczonych do obsługi „eLek”?
  3. Jakie są kryteria oceny ofert w przetargu na obsługę linii?

Wozokilometry

W ramach umowy wykonawca zrealizuje przewozy w liczbie 12 255 034 wozokilometry (+10%/-10%). Wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie dysponował, co najmniej 39 (w tym 3 rezerwowymi) autobusami klasy MIDI. Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W pojazdach obsługujących linie, honorowane będą bilety Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie określone w taryfie ustalonej przez właściwe organy samorządowe Miasta st. Warszawy, a także uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie.

Wymagane autobusy

Wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku. Będą to pojazdy klasy MIDI – tj. o długości od 8 do 10 m. Dopuszczalne są autobusy częściowo niskopodłogowe – w tym: z obniżoną podłogą i brakiem stopni w przynajmniej jednych drzwiach lub autobusy całkowicie niskopodłogowe.

Pojazdy mają być napędzane w sposób konwencjonalny – olejem napędowym lub alternatywny – np. biopaliwa (biogaz, bioetanol), CNG, LNG, ogniwa paliwowe (wodór) lub hybrydowy – połączenie różnych źródeł zasilania z napędem elektrycznym w układ hybrydowy. Pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą posiadać silniki spełniające wymogi normy minimum Euro 6.

Tabor ma być pomalowany w obowiązujący schemat barw ZTM Warszawa dla pojazdów linii typu „L”, a więc w kolorze niebieskim RAL 5010 lub zbliżonym. Autobusy powinny być wyposażone w klimatyzację.

Wymogiem jest wyposażenie autobusów w tablice elektroniczne zewnętrzne – wykonane w oparciu o diody wysokiej jaskrawości, w kolorze żółto-pomarańczowym lub białym.

Warunki przetargu

ZTM będzie oceniał wykonawców w dwóch kryteriach: ceny (90%), roku produkcji autobusów (10%). Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30 sierpnia.

Więcej przetargowych informacji znajduje się na stronie: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/notice/public/137182/details

Komentarze