Społeczna strona komunikacji: Movember w PKS Nova, czyli autobusy też mają wąsy
Przez cały listopad autobusy PKS Nova z dumnymi wąsami będą jeździć jeżdżą po regionie, szerząc wiedzę o męskim zdrowiu.
W niektórych pojazdach pasażerowie znajdą również foldery informacyjne z dodatkowymi informacjami i zachętą do badań profilaktycznych. Bardzo nam sie podoba ten nowy, pro-społeczny kurs PKS Nova. Tak trzymać!
Spis treści:
- Co symbolizują wąsy na autobusach PKS Nova w ramach akcji #Movember?
- Jakie działania profilaktyczne dla pracowników realizuje PKS Nova w ramach tej kampanii?
- Z jaką instytucją współpracuje PKS Nova, aby umożliwić pracownikom dostęp do badań PSA?
Autobusy PKS Nova… zapuściły wąsy
-"Czy to nowy serial „Czterej pancerni i wąs”? A może nasza flota szykuje się do castingu na nową twarz Monopoly? Nic z tych rzeczy! PKS Nova włącza się w akcję #Movember i przypomina wszystkim panom, że profilaktyka zdrowia to priorytet" - z humorem informuje PKS Nova.
Ta inicjatywa to jednak nie tylko kampania informacyjna, a także konkretne działania, które mogą realnie wpłynąć na zdrowie pracowników spółki.
- Badania to kluczowa sprawa. To właśnie dzięki profilaktyce możemy wykryć wiele chorób we wczesnym stadium, co znacząco zwiększa szanse na skuteczne leczenie. W tym roku, oprócz wspierania akcji #Movember, postanowiliśmy zachęcić pracowników wszystkich naszych oddziałów do skorzystania z bezpłatnych badań profilaktycznych – mówi Zbigniew Wojno, prezes PKS Nova.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Prostate-Specific Antige
W ramach akcji #Movember, szczególną uwagę zwraca się na badania PSA (Prostate-Specific Antigen), które mogą pomóc we wczesnym wykryciu raka prostaty, jednej z najczęściej diagnozowanych chorób nowotworowych u mężczyzn.
- Współpracujemy z Białostockim Centrum Onkologii, za co jesteśmy bardzo wdzięczni. Razem, jednym autobusem pojedziemy do ich przychodni na bezpłatne badania. Oczywiście sam wezmę w nich udział, jak każdy inny pracownik, by pokazać, że warto. Niestety, mężczyźni często zaniedbują regularne badania, co może prowadzić do opóźnionej diagnozy i trudniejszego leczenia. Trzeba to zmieniać małymi krokami. Chciałbym, żeby wszyscy – od naszych kierowców po zarząd – pokazali wspólne zaangażowanie w kwestie zdrowia – przekonuje prezes Wojno.
Pamiętajmy: regularne badania to inwestycja w przyszłość. Nigdy nie jest za wcześnie, by zadbać o swoje zdrowie, a #Movember to doskonała okazja, by o tym przypomnieć. Wąsy stały się symbolem zmiany w postrzeganiu męskiego zdrowia i zachęcają do działania.
Komentarze