Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Shell: Wystartowała nowa kampania kart flotowych

infobus
17.02.2015 09:41
0 Komentarzy

Ruszyła nowa kampania kart paliwowych euroShell w obszarze opłat drogowych. Jej celem jest szeroka komunikacja o możliwości integracji wszystkich płatności związanych z podróżą i transportem na terenie całej Polski i Europy za pomocą jednej karty paliwowej. Kampania potrwa do końca kwietnia bieżącego roku i zostanie przeprowadzona w prasie i w internecie, w kluczowych mediach flotowych, logistycznych i ciężarowych. Na jej potrzeby zostały przygotowane trzy kreacje reklamowe sprofilowane pod kątem wybranych grup docelowych. W mediach flotowych i ciężarowych ukażą się dwie różne kreacje z jednym hasłem „Prosto do celu”, a w mediach logistycznych kreacja z hasłem „Po Europie jak po Polsce”. Grupą docelową kampanii są przewoźnicy i spedytorzy operujący na terenie Polski i Europy. Każda z kreacji podkreśla zalety karty paliwowej euroShell w obszarze bezgotówkowego regulowania opłat na drogach całej Polski i Europy. W Polsce kartą euroShell można uiszczać opłaty m.in. za viaTOLL oraz autostrady A1 i A2. Użytkownicy karty euroShell mogą także regulować płatności za przejazdy przez tunele i mosty oraz dokonywać rezerwacji przepraw promowych. Nie bez znaczenia są także usługi pomocy drogowej świadczone w 40 krajach w Europie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługi obejmują naprawy mechaniczne, a także holowanie. Ponadto, euroShell oferuje serwis zwrotu podatku VAT z transakcji zagranicznych oraz zwrotu akcyzy z zakupionego oleju napędowego. -„Podczas tworzenia założeń kampanii zależało nam, aby w rzeczowy, klarowny i interesujący sposób podkreślić wielozadaniowość kart paliwowych euroShell. Chcemy także powiedzieć, że korzystanie z kart to wygodne rozwiązanie dla firm transportowych przede wszystkim ze względu na uproszczenie wszystkich formalności, a także oszczędność czasu i pieniędzy. Kierowcy mogą teraz przejechać całą Europę z jedną kartą w portfelu”- powiedziała Ewa Galanty, Marketing Manager euroShell Card na Polskę, Ukrainę oraz kraje nadbałtyckie.Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Innovations. Za opracowanie i realizację działań public relations odpowiada ConTrust Communication.

Komentarze