Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rybnik szuka przewoźnika z autobusami CNG lub elektrobusami. Na 6 lat

infobus
10.07.2024 19:02
0 Komentarzy

Miasto Rybnik ogłosiło przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest obsługa przewozów pasażerskich w miejskim transporcie publicznym.

Chodzi o autobusy o mniejszej pojemności. Umowa z wybranym przewoźnikiem ma obowiązywać przez okres 72 miesięcy.

Spis treści:

  1. Jakie są wymagania dotyczące pojazdów, które mają obsługiwać przewozy pasażerskie w Rybniku?
  2. Na jak długo przewidziana jest umowa z wybranym przewoźnikiem?
  3. Jakie kryteria oceny ofert będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy?
Miasto Rybnik ogłosiło przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest obsługa przewozów pasażerskich w transporcie zbiorowym / fot. UM Rybnik

Zadania dla wykonawcy

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz miasta Rybnika, występującego w roli organizatora publicznego transportu zbiorowego (zgodnie z ustawą o publicznym transporcie zbiorowym) na terenie miasta oraz gmin ościennych w zakresie, w jakim gminy te powierzyły funkcje organizatorskie miastu Rybnik na podstawie porozumień międzygminnych, usług przewozu osób pojazdami pozostającym w dyspozycji wykonawcy, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Do realizacji zadania przewoźnik musi posiadać dwa pojazdy i jeden pojazd rezerwowy. Szacowana planowana wielkość pracy eksploatacyjnej w całym okresie świadczenia usług wynosi 508 550 wozokilometrów. W całym okresie realizacji umowy łączna wielkość pracy eksploatacyjnej nie zmniejszy się o więcej niż 71 197 wozokilometrów.

KM Rybnik testuje autobus wodorowy Solaris. W tle NesoBus.
KM Rybnik testuje autobus wodorowy Solaris. W tle NesoBus / fot. UM Rybnik

Jakie autobusy?

Rybnik wymaga świadczenia usług przez autobusy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku. Mają to być pojazdy o długości nie większej niż 9,45 m. Autobusy powinny być zdolne do przewiezienia minimum 30 pasażerów, w tym przynajmniej 10 na miejscach siedzących. Wymiana pasażerów będzie odbywała się przez dwoje drzwi. Będą to pojazdy napędzane silnikiem zasilanym gazem ziemnym (CNG lub LNG) lub o napędzie zeroemisyjnym. Wymagane jest wyposażenie autobusów w komplet tablic informacji pasażerskiej – zewnętrznych i jednej wewnętrznej.

KM Rybnik testuje autobus wodorowy Solaris. W tle NesoBus.
KM Rybnik testuje autobus wodorowy Solaris. W tle NesoBus / fot. UM Rybnik

7 kryteriów oceny ofert

Otwarcie ofert odbędzie się 30 lipca. Zamawiający będzie oceniał wykonawców w siedmiu kryteriach:

  • cena – 60 pkt,
  • rok produkcji pojazdów – 3 pkt,
  • rok produkcji pojazdu rezerwowego – 6 pkt,
  • rodzaj napędu – 3 pkt,
  • komfort siedzeń – 3 pkt,
  • dostępność siedzeń – 6 pkt,
  • blokady alkoholowe – 19 pkt.

I na koniec jeszcze link do przetargu: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f6d83f8-1866-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

Komentarze