PUK Komorniki z przepisem na jedną hybrydową ofertę. Od kogo? Analiza SWZ

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Komornikach chce pozyskać jeden autobus z napędem „mild hybrid”, klasy I i kategorii MAXI.
Zakup jest finansowany z własnego portfela zamawiającego. O ogłoszeniu przetargu na nową miękką hybrydę pisaliśmy w InfoBusie już wcześniej. A jakie są wymagania zamawiającego? Sprawdzamy SWZ.
Rozkład jazdy:
- Jakie kryteria oceny ofert przewidziano w przetargu PUK Komorniki i ile punktów można zdobyć za każde z nich?
- Jakie wymagania techniczne stawia zamawiający wobec układu napędowego i nadwozia autobusu typu „mild hybrid”?
- Jakie elementy wyposażenia dla kierowcy i pasażerów musi posiadać oferowany autobus?
Wybór najkorzystniejszej oferty
Zamawiający przewidział trzy kryteria oceny ofert: cenę (70%), ocenę techniczną (20%), termin wykonania (10%). W parametrach technicznych zamawiający premiuje:
- podział szyby czołowej na 3 – pionowo symetrycznie na prawą i lewą oraz osobna szyba tablicy kierunkowej – 5 pkt,
- hamulec ciągłego działania zintegrowany z układem napędowym i układem odzyskiwania energii – 5 pkt,
- wykonanie poszycia bocznego w sposób umożliwiający wymianę jego poszczególnych elementów bez konieczności jego późniejszego klejenia, zgrzewania lub spawania – 3 pkt,
- zawieszenie osi przedniej zależne (belka sztywna wraz ze stabilizatorem) – 3 pkt,
- szkielet nadwozia i szkielet podwozia – wykonanie z profili ze stali odpornej na korozję(zgodnie z PN-EN10088 lub równoważną) lub aluminium – 4 pkt.
Specyfikacja techniczna
Zamawiana hybryda ma mieć długość od 11,0 do 12,2 m, a wysokość od 2,7 m do 3,5 m oraz niską podłogę bez stopni poprzecznych. Wymiana pasażerów będzie odbywała się poprzez 3 pary drzwi, w układzie 2-2-2.
Jednostką napędową hybrydy będzie silnik Diesla o mocy powyżej 200 kW, spełniający normę spalania Euro 6. Napęd hybrydowy ma redukować zanieczyszczenie i hałas. Autobus musi być wyposażony w funkcję rekuperacji energii oraz w magazyn energii elektrycznej. Silnik spalinowy autobusu będzie wspierany w czasie napędu pojazdu przez silnik elektryczny, którego moc znamionowa wynosić będzie co najmniej 25 kW. Magazyn energii musi być zbudowany w oparciu o akumulatory lub superkondensatory lub też inne urządzenia o porównywalnych zdolnościach do magazynowania energii.
Dla kierowcy przewiedziano kabinę typu półotwartego, wyposażoną w: fotel z pełną regulacją we wszystkich płaszczyznach, podgrzewaniem i wentylacją, schowek zamykany na klucz, lodówkę, odtwarzacz USB/MP3, gniazdo USB. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji fotele o budowie modułowej, profilowane. Stelaże i uchwyty foteli będą wykonane z tworzywa wandaloodpornego z zabezpieczeniem pleców siedzeń przed podpalaniem i rysowaniem.
Przewoźnik chce, aby tablice zewnętrzne były diodowe LED w kolorze białym. Z kolei tablice wewnętrzne stanowić będzie panel LCD o przekątnej 38 cali, zamontowany na boku pojazdu oraz tablica przymocowana do sufitu. Ponadto, autobus powinien być wyposażony w system zliczania pasażerów.
Przepis na jedną ofertę
PUK Komorniki dokładnie wie jakiego autobusu potrzebuje, co też zostało wyrażone w kryteriach technicznych. A tam mamy premię za autobus z nadwoziem ze stali nierdzewnej, zawieszeniem przednim zależnym i z szybą czołową dzieloną w pionie. To przepis na jedną ofertę – od Solarisa. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11 kwietnia.
Na koniec podajemy link do przetargu: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079441
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze