Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Na wiosnę zielone autobusy Irizar dla PAI TRANS

infobus
15.04.2024 17:01
0 Komentarzy

W kwietniu Firma Wanicki – przedstawiciel marki Irizar w Polsce – wydawała trzy autobusy integralne dla PAI TRANS. Pod operacje w sieci FlixBus.

Tym razem wybór przewoźnika z Gorzowa Wlkp. padł na największe modele w ofercie hiszpańskiego producenta, czyli trzyosiowe modele Irizar i6s 15 3.7 6×2 o długości 15-metrów. To oznacza możliwość zabrania na pokład 65 pasażerów przy pojemności luków bagażowych na poziomie 14,5 m3.

Zielone autobusy

PAI TRANS to jeden z filarów polskiego oddziału Flixbusa. Lubuski operator realizuje w ramach platformy również kursy na Ukrainę. Najważniejsze trasy to:

  • 012 Wrocław – Mannheim
  • 144 Gorzów Wielkopolski – Emden
  • 1305 Wrocław – Salzburg
  • N1307 Gdynia – Praga
  • N1338 Medyka – Bonn
  • 1380 Poznań – Praga
  • N1380 Poznań – Praga
  • 1385 Gdańsk – Monachium
  • N1386 Olsztyn – Rotterdam , Szczecin – Rotterdam
  • 1399 Szczecin – Medyka
  • plus Szczecin — Iwano-Frankiwsk

Teraz na tych trasa będzie można spotkać największe autobusy turystyczne we flocie PAI TRANS, czyli trzyosiowe modele Irizar i6s 15 3.7 6×2 o długości 15-metrów. To oznacza możliwość zabrania na pokład 65 pasażerów przy pojemności luków bagażowych na poziomie 14,5 m3. Pod maską mamy silnik DAF MX 13 355 kW (480 KM) 12.9 Euro 6. Pojemność zbiorników paliwa to 670 l.

Na wiosnę zielone autobusy Irizar dla PAI TRANS / fot. Firma Wanicki
Na wiosnę zielone autobusy Irizar dla PAI TRANS / fot. Firma Wanicki

dodatkowe wyposażenie

W środku wszystkich zamówionych autokarów zastosowano fotele i6+ rozsuwane na bok i pochyłem, co zapewniaj odpowiedni komfort i wygodę podróżnych na trasach międzymiastowych i międzynarodowych. Zmówione dodatkowe wyposażenie to:

  • Kamera cofania z osobnym 7-calowym monitorem;
  • Kamera tylnego wejścia
  • System kamer zamiast lusterek zewnętrznych
  • Lewa szyba kierowcy podgrzewana i otwierana elektrycznie
  • Tempomat z systemem ograniczającym wzrost prędkości przy stromych zjazdach.
  • Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika Spheros z możliwością programowania 7 dni do przodu.
  • Klapy bagażników otwierane pneumatycznie do góry ze sterowaniem z kokpitu kierowcy.
  • Zestaw audio + DVD z dwoma monitorami dla pasażerów

Poniżej szczegóły techniczne autokaru Irizar i6s 15 3.7 6×2:

Na wiosnę zielone autobusy Irizar dla PAI TRANS / fot. Firma Wanicki
Na wiosnę zielone autobusy Irizar dla PAI TRANS / fot. Firma Wanicki

Komentarze