LEGO też ma autobusy i to nie z kloców. Iveco Crossway dowożą pracowników do fabryki na Węgrzech
Flota 15 autobusów Iveco Crossway, oklejonych w charakterystycznych barwach marki LEGO, codziennie obsługuje transport pracowniczy w węgierskim Nyíregyház.
Od grudnia niemal 2 tys. pracowników podróżuje nowoczesnymi pojazdami pomiędzy miejscami zamieszkania a zakładami pracy. Autobusy wyprodukowane w Czechach (przez fabrykę w Vysoke Myto) dostarczyli Iveco Bus oraz lokalny diler ECO-tech visiON Kft. Odbiorcą floty jest przewoźnik RÉVÉSZ Group.
Rozkład jazdy:
- Ile autobusów CROSSWAY obsługuje transport pracowników LEGO® na Węgrzech?
- Jaką pojemność pasażerską oferuje pojedynczy autobus?
- Jakie systemy bezpieczeństwa zastosowano w nowych pojazdach?
Autobusy pracownicze w barwach LEGO
Do Nyíregyháza trafiło 15 autobusów Iveco Crossway 13 Line, przeznaczonych do codziennego przewozu pracowników zakładów LEGO. Flota obsługuje blisko 2 000 pasażerów dziennie, zapewniając regularne i zorganizowane połączenia pomiędzy domami pracowników a miejscami pracy. Pojazdy zostały dostarczone przez Iveco Bus we współpracy z ECO-tech visiON Kft., oficjalnym dealerem marki na Węgrzech.
Autobusy zostały zaprojektowane z myślą o transporcie zbiorowym na krótkich i średnich dystansach. Każdy z nich ma 13 metrów długości i oferuje miejsca dla do 59 pasażerów, co pozwala na efektywną obsługę dużych potoków pracowniczych przy jednoczesnym ograniczeniu liczby indywidualnych przejazdów samochodowych.
Wnętrza pojazdów wyposażono w nowoczesne rozwiązania poprawiające komfort codziennych podróży, w tym ergonomiczne fotele oraz Wi-Fi pokładowe. Szczególną uwagę poświęcono także bezpieczeństwu – autobusy wyposażono w systemy wspomagania kierowcy ADAS, zwiększające bezpieczeństwo pasażerów i innych uczestników ruchu.
Charakterystycznym elementem floty jest także jej wygląd zewnętrzny. Autobusy zostały oklejone w ikoniczne barwy marki LEGO, co – jak podkreśla producent – ma pozytywnie wpływać na codzienne doświadczenia pasażerów i podkreślać tożsamość projektu mobilności pracowniczej.
Transport finansowany przez pracodawcę
Usługa transportu pracowniczego jest w całości finansowana przez LEGO i wpisuje się w strategię firmy, która łączy troskę o dobrostan zespołów z promocją zrównoważonej mobilności. Organizacja dojazdów autobusowych pozwala ograniczyć ruch samochodów osobowych, poprawiając bezpieczeństwo i płynność ruchu w regionie.
„Jesteśmy dumni, że nasze autobusy Crossway odgrywają kluczową rolę w projekcie zaprojektowanym z myślą o poprawie codziennego życia pracowników, a jednocześnie celebrują kreatywność marki LEGO®”
Jan Kimla, dyrektor sprzedaży Iveco Bus na region CEE i kraje nordyckie
Jak podkreśla przedstawiciel producenta, projekt w Nyíregyháza jest przykładem tego, jak nowoczesne autobusy mogą wspierać zarówno mobilność pracowniczą, jak i szersze cele transportu zbiorowego.
„To inicjatywa, która pokazuje nasze zaangażowanie w dostarczanie bezpiecznych, komfortowych i wydajnych rozwiązań mobilnych. Może ona stanowić inspirujący model dla transportu pracowniczego” – dodał Jan Kimla
Naszym zdaniem
Projekt realizowany w Nyíregyháza pokazuje, że autobusy takie jak Iveco Crossway coraz częściej pełnią ważną rolę nie tylko w klasycznym transporcie publicznym, ale również w zorganizowanym transporcie pracowniczym. Skala przedsięwzięcia – 15 pojazdów i blisko 2 tys. pasażerów dziennie – potwierdza, że rozwiązania oparte na autobusach mogą realnie odciążać lokalny układ drogowy i stanowić uzupełnienie systemów komunikacji miejskiej, szczególnie w strefach przemysłowych i podmiejskich.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok





Komentarze