KM Łomianki z „nowym” minibusem – jedna oferta, szybka decyzja
Decyzją z dnia 10 kwietnia 2025 roku Komunikacja Miejska Łomianki rozstrzygnęła postępowanie dotyczące zakupu jednego używanego autobusu klasy MINI.
W ramach zaproszenia do składania ofert nr ZW/6/2025 wpłynęła tylko jedna propozycja, złożona przez firmę Bus&Truck Service Sp. z o.o. O tym zamówieniu pisaliśmy już wcześniej w TransInfo.
Rozkład jazdy:
- Jakie wymagania techniczne musiał spełniać autobus MINI kupowany przez Komunikację Miejską Łomianki?
- Kto złożył ofertę w przetargu na zakup używanego autobusu dla Łomianek i jakie kryterium oceny zastosowano?
- Do kiedy ma zostać dostarczony autobus i jakie są warunki gwarancji?
Rozkład jazdy
Łomiankowskie postępowanie dotyczyło zakupu używanego autobusu klasy I kategorii MINI, przeznaczonego do obsługi tras miejskich. Pojazd ma mieć długość od 8 do 9 metrów, co najmniej 50 miejsc pasażerskich (w tym minimum 20 siedzących), silnik diesla spełniający normę EURO VI oraz automatyczną skrzynię biegów z retarderem. Autobus musi być w pełni sprawny technicznie, mieć aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie, a także malowanie zgodne ze wzorcem ZTM Warszawa. Zakup finansowany jest ze środków własnych przewoźnika, a dostawa pojazdu przewidziana jest do końca kwietnia 2025 roku.
Do terminu składania ofert zgłosił się tylko jeden wykonawca – Bus&Truck Service Sp. z o.o. z siedzibą w Zaborowie. Firma złożyła ofertę, która spełniła wszystkie wymagania formalne oraz techniczne, uzyskując maksymalną liczbę punktów za jedyne obowiązujące kryterium, czyli cenę.
Kwota przewidziana na realizację zamówienia nie została publicznie podana, jednak analiza oferty wskazuje na korzystny stosunek jakości do ceny. Cena zaproponowana przez wykonawcę nie została ujawniona w komunikacie o wyborze oferty, jednak zgodnie z zapisami umowy zapłata nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury po odbiorze pojazdu.
Wybór oferty został dokonany w oparciu o jedno przetargowe kryterium oceny: ✅ cena – 100%
Szczegóły techniczne
Oczekiwany autobus musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku, posiadać czterosuwowy, sześciocylindrowy silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, z turbodoładowaniem, umieszczony z tyłu pojazdu. Zastosowana skrzynia biegów ma być automatyczna, z co najmniej czterema przełożeniami i zintegrowanym retarderem. Wymagana klimatyzacja całopojazdowa, system informacji pasażerskiej (zewnętrzne tablice LED, wewnętrzne wyświetlacze), rampa dla osób z niepełnosprawnością i system przyklęku. Dodatkowo autobus ma być gotowy do eksploatacji – bez uszkodzeń, z ważnym przeglądem i polisą OC.
Dostawa ma zostać zrealizowana do 30 kwietnia 2025 roku, a pojazd musi przejść jazdę próbną oraz oględziny techniczne przed podpisaniem umowy. Gwarancja obejmuje silnik, skrzynię biegów i most napędowy na okres trzech miesięcy. W przypadku awarii naprawa musi zostać wykonana w ciągu 10 dni roboczych.
Naszym zdaniem: To kolejne uzupełnienie taboru w Łomiankach – po ostatnich zakupach elektrobusów i diesli – tym razem skromne, ale precyzyjnie dopasowane do potrzeb przewoźnika.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze