Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO

infobus
14.06.2024 17:01
0 Komentarzy

14 czerwca Jarocińskie Linie Autobusowe ogłosiły przetarg na dostawę trzech autobusów klasy II kategorii MAXI z napędem hybrydowym (MHEV).

Zakup jest realizowany pod kątem obsługi publicznego transportu zbiorowego. To kolejne zamówienie w ramach konkursu CUPT korzystającego z dofinansowania KPO na zero- i niskoemisyjny transport zbiorowy (autobusy pozamiejskie). Dodajmy, że dzisiaj jest ostatni dzień składnia wniosków II edycji konkursu CUPT-KPO, gdzie spodziewamy się większej liczby takich wniosków składanych przez miejskich przewoźników, jak JLA.

Spis treści:

  1. Jakiej klasy autobusy chce zakupić Jarocińskie Linie Autobusowe w najnowszym przetargu?
  2. Do kiedy JLA czeka na oferty w ramach najnowszego przetargu?
  3. Jakie kryterium oceny ofert ma największą wagę procentową w przetargu ogłoszonym przez JLA?
Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO
Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO / fot. JLA

Co chce JLA?

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech autobusów klasy II z napędem hybrydowym (MHEV), długości od 12 m do 12,5 m; z liczbą miejsc co najmniej 60, w tym min 45 miejsc siedzących oraz 1 miejscem do przewozu pasażera poruszającego się na wózku inwalidzkim. Autobusy te mają spełniać normę emisji spalin Euro 6.

Termin realizacja zamówienia to okres 12 miesięcy od podpisania umowy.

W zakresie doświadczanie zamawiający wymaga, aby – w okresie ostatnich trzech lat – wykonawca dostarczył należycie co najmniej 2 autobusy kategorii M3 klasy II z napędem hybrydowym Euro 6 w ramach jednej umowy.

Na oferty JLA czeka do 22 lipca, a następnie oceni złożone oferty według aż sześciu kryteriów:

  • Cena: 60%
  • Zabezpieczenie antykorozyjne Zabezpieczenie antykorozyjne – szkielet nadwozia i oblachowanie zewnętrzne wykonane z aluminium lub ze stali o podwyższonej jakości zabezpieczonej antykorozyjnej przez zanurzenie w kąpieli katoferycznej: 14%
  • Jednolitość rozwiązań technicznych – ten sam producent silnika, co całego pojazdu: 4%
  • System oczyszczania spalin oparty na systemie katalitycznej redukcji spalin SCR (bez systemu EGR): 15%
  • Zastosowanie technologii 48V w układzie rekuperacji energii: 2%
  • Liczba miejsc pasażerskich siedzących dostępnych bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi” będą liczone w następujący sposób: 12 miejsc i pow. – 5%

Takie zapisy mocno zawężają potencjalny krąg wykonawców, ale poczekajmy na otwarcie ofert. Link do zamówienia: https://jarocin.ezamawiajacy.pl

Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO
Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO / fot. JLA

Ostatnie zakupy

Po raz ostatni Jarocińskie Linie Autobusowe wybrały się n prawdziwe autobusowe zakupy w 2018 roku, kiedy wzbogaciły się o cztery nowoczesne pojazdy marki Volvo 8900 LE. Ich pojemność to 39 miejsc siedzących.

Pojazdy te posiadają klimatyzację, osiem portów USB, monitoring, system audiowizualny do odtwarzania treści informacyjnych na bazie monitora LCD i bezprzewodową sieć internetową typu WiFi.

Pojazdy te sześć lata temu kosztowały łącznie … 3,5 mln zł i zostały zakupione przez Jarocińskie Linie Autobusowe z emisji obligacji.

Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO
Jarocińskie Linie Autobusowe idą w autobusy międzymiastowe. Z CUPT-KPO / fot. JLA

Komentarze