Iveco rozszerza hybrydową serię autobusów Crossway Hybrid o wersje Pop i Line
Po premierze modelu Iveco Crossway Low Entry Hybrid na targach FIAA 2022, Iveco Bus kontynuuje wprowadzanie swojej technologii hybrydowej, która jest teraz dostępna także w wyskopodłogowych modelach Line i Pop.
Od tego roku Crossway Hybrid oferuje także nową ścianę przednią, w której zastosowano w pełni diodowe światła, systemy ADAS i nowe logo Iveco. Wersje Line i Pop Hybrid już można zamawiać , a pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone w Hiszpanii w lipcu przyszłego roku.
trzy długości
Nowy Crossway Hybrid, kompatybilny z paliwami odnawialnymi jest dostępny w trzech długościach: 10,7, 12, 13 metrów, wersje POP i LINE. Do tego te wersje są oferowane w długościach 12 i 13 metrów z napędem na gaz ziemny, kompatybilnym z biometanem.
Pod maską cały czas mamy silnik Euro VI Step E Silnik CURSOR 9.
Dostępny w 3 długościach: 10,8, 12, 13 metrów, wersje POP i LINE, Crossway Hybrid czerpie korzyści z cech, które są znakiem rozpoznawczym tej gamy i stanowią o jej sukcesie, o czym świadczy ponad 65 000 wyprodukowanych egzemplarzy: pojemność pasażerska i objętości bagażu w połączeniu ze zoptymalizowanym całkowitym kosztem posiadania, ku największej satysfakcji przewoźników.
Giorgio Zino, dyrektor ds. operacji handlowych Iveco Bus, powiedział:
-„Wprowadzenie naszej technologii hybrydowej do normalnej podłogi CROSSWAY umożliwi przewoźnikom skorzystanie ze znacznej redukcji kosztów energii i emisji CO2 w porównaniu z modelami spalinowymi. Jest to konkretny alternatywa dostępna dla klientów Dzięki temu dodatkowi jeszcze bardziej wzmacniamy zdolność naszej marki do zapewniania najszerszej zrównoważonej oferty na rynku, potwierdzając naszą strategię stymulowania transformacji energetycznej za pomocą kombinacji technologii i umacniając naszą wiodącą pozycję jako jednego z kluczowych graczy w zrównoważonym rozwoju. mobilności w Europie.”
Prosty i skuteczny
Technologia hybrydowa oferowana przez Iveco Bus jest dostępna ze skrzynią biegów Voith DIWA NXT w połączeniu z mocnym silnikiem elektrycznym o mocy szczytowej 35 kW. Silnik pełni funkcję rozrusznika i generatora, odzyskując energię kinetyczną zgromadzoną podczas faz zwalniania i hamowania za pomocą wysokoenergetycznego akumulatora LTO (48 V) zamontowanego na dachu. Silnik elektryczny wspomaga silnik Cursor 9 w fazach rozruchu.
Dzięki tym funkcjom nowy Crossway Hybrid zapewnia znaczne oszczędności paliwa w porównaniu z wersją niehybrydową. Ponadto, łącząc paliwa odnawialne, to nowe rozwiązanie hybrydowe dodatkowo zmniejsza emisję CO2.
Ponadto hybryda ma nowy projekt przodu, który obejmuje nowy ADAS (zaawansowane systemy wspomagania kierowcy) zgodny z nadchodzącymi przepisami GSR (ogólnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa), które mają wejść w życie w lipcu 2024 r.
Szeroki wybór modeli
Wraz z dodaniem nowego CROSSWAY Hybrid do rodziny produktów przeznaczonych do linii autokarowych, IVECO BUS oferuje teraz szeroki wybór pojazdów pomiędzy:
- Crossway POP & LINE, 10.8, 12 i 13, kompatybilne z XTL, wyposażone w silnik Tector 7 lub Cursor 9, zgodny z normą Euro VI Step E.
- Crossway CNG POP & LINE, 12 i 13 metrów, kompatybilny z biometanem, wyposażony w silnik CNG CURSOR 9 zgodny z normą Euro VI Step E.
- Crossway CNG hybryda POP & LINE, 12 i 13 metrów, kompatybilna z biometanem, wyposażona w silnik CURSOR 9 CNG CNG zgodny z normą Euro VI Step E.
- Crossway B100 POP & LINE, 10,8, 12 i 13 metrów, wyposażony w silnik TECTOR 7 zgodny z normą Euro VI Step E.
Na koniec przypomnijmy, że Crossway Hybrid produkowany jest w fabryce Iveco w Vysoké Myto w Czechach.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze