Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

FlixBus testuje w Chile autokary elektryczne. Zintegrowane z metrem

infobus
02.06.2024 15:03
0 Komentarzy

W kwietniu FlixBus uruchomił swoją inauguracyjną flotę autobusów elektrycznych w Chile w ramach projektu Los Libertadores Electric Corridor Project.

Faza wstępna obejmuje wdrożenie autokarów, które są zintegrowane z linią metra numer 3 – zarówno pod względem przepływu pasażerów, jak i ładowania samych pojazdów. Niestety nie wiemy jakiej maki jest ten pojazd. Może ktoś rozpoznaje. Prośba o informację w komentarzu.

Spis treści:

  • Ile autobusów eklektycznych testuje FlixBus w Chile?
  • Jakie korzyści niesie to dla podróżujących w regionie?
W kwietniu FlixBus uruchomił flotę autobusów elektrycznych w Chile w ramach projektu
FlixBus testuje w Chile autokary elektryczne. Zintegrowane z metrem

Elektrycznym autokarem

FlixBus ogłosił wprowadzenie na rynek swojej pierwszej floty autobusów elektrycznych w Chile, co stanowi znaczący krok w kierunku zrównoważonych podróży w regionie.

Co więcej, firma strategicznie zintegrowała te autobusy elektryczne z dodatkowymi opcjami podróży intermodalnych, zwiększając dostępność zrównoważonych rozwiązań transportowych.

Autobusy elektryczne stanowią część innowacyjnej inicjatywy mającej na celu utworzenie niskoemisyjnego elektrycznego korytarza podróży, znanego jako projekt korytarza elektrycznego Los Libertadores (Libertadores Electric Corridor Project.) Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze stacjami trzeciej linii metra te autobusy elektryczne oferują pasażerom płynny i zrównoważony sposób podróżowania zarówno w obrębie miast, jak i między nimi.

Początkowa faza projektu obejmuje wdrożenie trzech autobusów elektrycznych kursujących na wybranych trasach, a planowana jest ich rozbudowa w miarę wzrostu zapotrzebowania. Partnerami publicznymi w projekcie są Ministerstwo Transportu i Telekomunikacji Chile oraz Metro w Santiago.

Komentarze