Fleequid w Global Passenger Network. Nowy rozdział we współpracy branżowej
Fleequid - dynamicznie rozwijający się marketplace autobusowy - dołączył do Global Passenger Network (GPN), która skupia m.in. przewoźników autokarowych.
Generalnie to międzynarodowe stowarzyszenie skupiającego najlepszych operatorów turystycznych i partnerów branżowych z ponad 40 krajów. To dla Fleequid nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale też wejście do globalnej społeczności, w której kluczową rolę odgrywa wymiana wiedzy, standardy jakości i rozwój rynku transportu pasażerskiego.
Rozkład jazdy:
- Do jakiej międzynarodowej organizacji dołączył Fleequid?
- W jakim mieście firma odwiedziła siedzibę Volvo Buses podczas spotkania GPN?
- Jaką rolę – według Pawła Kołtuniaka – ma pełnić Fleequid na rynku przewozów pasażerskich?
Partnerstwo z GPN
Nowy partner GPN podkreśla, że współpraca z organizacją idealnie wpisuje się w filozofię otwartości i budowania relacji, które od początku stoją u podstaw marki. Podczas najnowszego spotkania GPN przedstawiciele Fleequid mieli okazję uczestniczyć w wielu inspirujących panelach tematycznych, prowadzonych przez praktyków i ekspertów z całego świata.
Cenną częścią wydarzenia była także wizyta w fabryce podwozi Volvo oraz dzień spędzony w siedzibie Volvo Buses w Göteborgu. Prezentacje, rozmowy techniczne i możliwość zobaczenia procesów od środka dały Fleequid nową perspektywę na kierunki rozwoju technologii w autobusach turystycznych i miejskich.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- Partnerstwo z GPN to ważny element naszej strategii. Chcemy być obecni tam, gdzie kształtuje się przyszłość rynku przewozów pasażerskich, i wnosić do niego wiedzę płynącą z segmentu autobusów używanych. GPN daje do tego idealne środowisko - komentuje Paweł Kołtuniak, General Manager Poland, Fleequid.
Dzięki przystąpieniu do Global Passenger Network firma będzie uczestniczyć w pracach grup roboczych, konferencjach, projektach edukacyjnych i inicjatywach, których celem jest budowanie nowoczesnego, zrównoważonego rynku przewozów pasażerskich.
To kolejny krok w umacnianiu międzynarodowej pozycji Fleequid oraz rozwijaniu partnerstw, które wpływają na cały europejski ekosystem autobusowy.



Komentarze