DPP Darłowo i PKS Koszalin na zakupach z CUPT-KPO. Razem 9 autobusów
13 czerwca Darłowskie Przedsiębiorstwo Przewozowe i Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koszalinie ogłosiły dwa podobne przetargi na zakup autobusów międzymiastowych.
DPP chce kupić sześć pojazdów, a PKS – trzy. Wspólne mianowniki to m.in. struktura właścicielska (DPP posiada większość udziałów w PKS Koszalin) oraz źródło dofinansowania, czyli konkurs CUPT z dofinansowaniem z funduszy KPO. Przypomnijmy, że 14 czerwca minął termin składania wniosków w II edycji konkursu pn. „E1.1.2 Zero- i niskoemisyjny transport zbiorowy (autobusy) 2.0” organizowanym przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych dla organizatorów i operatorów transportu pozamiejskiego.
Spis treści
- Jakie są planowane terminy dostawy i wprowadzenia do eksploatacji niskoemisyjnych autobusów zakupionych przez DPP Darłowo i PKS Koszalin?
- Czy przetargi ogłoszone przez DPP Darłowo i PKS Koszalin przewidują możliwość zakupu autobusów z alternatywnymi źródłami zasilania, takimi jak elektryczność lub gaz?
- Jakie są kryteria oceny ofert w przetargach ogłoszonych przez DPP Darłowo i PKS Koszalin poza ceną, jeśli takie istnieją?
Co chce DPP?
Darłowskie Przedsiębiorstwo Przewozowe zamawiają sześć sztuk, fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów międzymiastowych klasy II z napędem ON. Poszukiwane parametry to:
Długość „ min. 8,6 m do 9,0 m
- Wysokość : Od 3,1 m do 3,3 m
- Szerokość: Od 2,25 m do 2,55 m
- Dopuszczalna masa całkowita: Od 7 000 do 8500 kg
- Ilość miejsc siedzących: od 27 do 33 miejsc siedzących (nie licząc miejsca kierowcy i pilota)
- Miejsce dla wózka inwalidzkiego: Min. 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim (zamawiający dopuszcza w przypadku przewozu osoby na wózku inwalidzkim, aby część miejsc siedzących była uchylna)
- Układ foteli: Fotele pasażerskie w układzie po dwa fotele w każdym rzędzie po lewej i po prawej stronie (nie dotyczy foteli uchylnych montowanych w tylnej części pojazdu maksymalnie sztuk trzy).
- Zasilanie: Olej napędowy
- Pojemność skokowa: Od 2000 cm3 do 4000 cm3
- Silnik: Euro 6 Step E o mocy min. 170 KM
- Skrzynia biegów: manualna / ilość biegów – 6
W zakresie doświadczania mamy co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości każdego z pojazdów nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto.
Planowany termin podpisania umowy to 2024-07. Natomiast na oferty DPP czeka do 16 lipca , a jednym kryterium wyboru będzie najniższa cena. Link do zamówienia to http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/191689
Co chce PKS Koszalin?
Przedmiot koszalińskiego zamówienia to dostawa trzech fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silniki diesla Euro 6. Poszukiwane parametry to:
- Klasa II- międzymiastowy dwuosiowy, spełniający normę minimum EURO 6 Step E
- Z rocznika min. 2024 r.
- Przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z windą.
- Silnik wysokoprężny, 6 – 8 cylindrowy, o poj. min. 7,5 cm3 i mocy min. 260 kW
- Długość: min. 12 000 mm – max. 13 000 mm
- Szerokość: 2 550 mm
- Wysokość: 3 230 mm – 3 500 mm
- Liczba miejsc siedzących: 50 – 55
- Przednie drzwi jednoskrzydłowe 800 mm, drzwi środkowe 2-skrzydłowe (dopuszczalne jedno skrzydło mniejsze – tzw. półtora), otwieranie na zewnątrz.
W zakresie doświadczania mamy co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości każdego z pojazdów nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto.
Planowany termin podpisania umowy to 2024-07. Natomiast na oferty DPP czeka do 16 lipca , a jednym kryterium wyboru będzie najniższa cena. Link do zamówienia to http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/191668
Komentarze