Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bilety FlixBusa do kupienia w placówkach Poczty Polskiej

infobus
02.12.2024 12:15
0 Komentarzy

FlixBus nawiązuje współpracę z Pocztą Polską. W ponad 440 placówkach pocztowych będzie można kupić bilety na przejazdy zielonymi autobusami.

Szczegóły przedstawione zostały podczas dzisiejszej (2 grudnia 2024 roku) konferencji prasowej.

Spis treści:

  1. Na czym polega współpraca FlixBusa z Pocztą Polską?
  2. W ilu placówkach Poczty Polskiej będzie można kupić bilety FlixBusa?.
  3. Jakie miasta obejmuje początkowa lista placówek, gdzie dostępne będą bilety FlixBusa?

Konferencja prasowa FlixBusa i Poczty Polskiej
Konferencja prasowa FlixBusa i Poczty Polskiej

Bilety z poczty, jak to wygląda?

Jak się dowiedzieliśmy rezerwacje przejazdów będzie można dokonywać – póki co – w wyznaczonych placówkach Poczty Polskiej, w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Zabrze, Chorzów, Częstochowa, Bielsko-Biała, Radom, Tarnów czy Leszno. Wykaz wszystkich placówek, oferujących bilety FlixBusa dostępne są na stronie przewoźnika.

Wprowadzenie do naszej oferty biletów popularnego przewoźnika to element realizacji ogłoszonego w sierpniu br. Planu Transformacji. Zakłada on przekształcenie Spółki w nowoczesną firmę kuriersko-detaliczno-cyfrową. Jednym z elementów tej zmiany jest zmodernizowanie sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie atrakcyjnych dla Klienta usług – mówi Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej.

Jak to będzie wyglądało w praktyce? Po podejściu do okienka pocztowego oznaczonego loko FlixBusa trzeba będzie określić cel podróży datę wyjazdu oraz inne szczegóły podróży. Pracownik Poczty Polskiej poda szczegóły podróży, wraz z ceną i wybranym miejscem. Pasażer otrzyma bilet z kodem, który trzeba będzie pokazać kierowcy. Bilet zostanie przesłany na maila, na życzenie klienta może zostać także wydrukowany. Płatność można dokonywać gotówkowo lub bezgotówkowo.   

Konferencja prasowa FlixBusa i Poczty Polskiej
Konferencja prasowa FlixBusa i Poczty Polskiej

Współpraca z Pocztą Polską wynika z naszego przekonania, że mobilność powinna być dostępna dla każdego. Dzięki tej współpracy osoby, które wolą bezpośredni kontakt podczas zakupu, mogą w prosty sposób nabyć bilety w swojej lokalnej placówce pocztowej. Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia wygodny dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu. Łączymy nowoczesne podejście do transportu z doświadczeniem i zaufaniem, jakie od lat buduje Poczta Polska – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.

FlixBus od 2017 roku intensywnie rozwija swoją siatkę połączeń w Polsce i Europie. Obecnie z Polski pasażerowie mogą bezpośrednio dojechać do ponad 400 destynacji w Polsce i 22 krajach europejskich. FlixBus wyróżnia się nowoczesną flotą autobusową wyposażoną w wygodne fotele, większą przestrzeń na nogi, toalety, bezpłatne Wi-Fi i gniazdka elektryczne. Dodatkowo w cenę biletu, oprócz bagażu podręcznego wliczony jest większy bagaż rejestrowany (do 20 kg).

Siatka sprzedaży biletów FlixBus

Poczta Polska w ostatnich tygodniach rozpoczęła proces zmiany standardu placówek. Obecnie, w 30 wybranych lokalizacjach, prowadzone są pilotaże tego programu.

Realizujemy zapowiedzianą obietnicę likwidacji tak zwanego „bazarku” nie tylko poprzez wycofanie niektórych produktów, ale i wprowadzanie nowych, dostosowanych do lokalnych potrzeb. Umożliwienie rezerwacji biletów FlixBusa w naszej sieci to ukłon w kierunku młodych, mobilnych klientów, którzy przy okazji wizyty na Poczcie mogą nabyć taki bilet, ale też tych, którzy nie mając możliwości skorzystania z Internetu, zdecydują się dokonać zakupu bezpośrednio w punkcie – dodaje Sebastian Mikosz.

Podjęcie współpracy wpisuje się w plany stworzenia z Poczty Polskiej Centrum Obsługi Obywatela, czyli miejsca, gdzie poza skorzystaniem z tradycyjnych usług pocztowych będzie można odebrać paszport, kupić książkę oraz np. bilety komunikacyjne skorzystać z atrakcyjnej oferty usługowo-handlowej.

Komentarze