Alexander Dennis prezentuje piętrowy autobus elektryczny dla TfL
Alexander Dennis zaprezentował pierwszy elektryczny piętrowy autobus nowej generacji Enviro400EV zbudowany dla Transport for London (TfL).
Enviro400EV dla Londynu jest standardowo wyposażony w akumulatory o pojemności 472 kWh, na które producent może udzielić gwarancji na 14 lat lub na 1 milion km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, w normalnych warunkach pracy w stolicy Wielkie Brytanii. Dzięki temu autobus o zerowej emisji może obsłużyć dwa kolejne siedmioletnie kontrakty na trasy bez konieczności wymiany akumulatora.
Spis treści:
- W jaki sposób ładuje się Enviro400EV dla TfL?
- Jakie parametry baterii mogą być zastosowane w autobusie Enviro400EV?
- Jakie normy bezpieczeństwa spełnia Enviro400EV?
Enviro400EV dla TfL
Akumulatory w nowym Enviro400EV można naładować do pełna w ciągu zaledwie trzech godzin za pomocą złącza prądu stałego lub nawet szybciej, korzystając z szyn łączących autobus z pantografem. Energia z akumulatorów zasila Enviro400EV poprzez wytrzymałą wersję elektrycznego układu napędowego Voith, który wykazał zużycie energii w wysokości zaledwie 0,67 kWh/km w cyklu autobusowym w Wielkiej Brytanii.
Dostępna jest również wersja autobusu z akumulatorem o pojemności 354 kWh, która pozwala klientom zmaksymalizować wybór na trasach, na których zasięg nie jest tak krytyczny, a ważniejszymi czynnikami mogą być większa liczba pasażerów lub mniejszy koszt autobusu. Alexander Dennis zapewnia szczegółową symulację komputerową dowolnych obsługiwanych tras i może przedstawić zalecenia dotyczące najlepiej dopasowanego rozwiązania dla określonych tras.
Enviro400EV nowej generacji dla Londynu ma 10,5 m długości i krótszy rozstaw osi, co poprawia manewrowość w gęstym ruchu ulicznym w stolicy i zapewnia niewielki promień skrętu wynoszący 10,1 m. Posiada standardowy układ wnętrza, z miejscem dla wózków inwalidzkich, do którego można dostać się elektryczną rampą przy środkowych drzwiach. Może pomieścić 62 pasażerów na siedzeniach z wysokim oparciem, a tylne rzędy na obu pokładach zmniejszono do czterech, aby zwiększyć komfort pasażerów. Całkowita pojemność wynosi do 87 pasażerów – w przypadku autobusów z akumulatorami 472 kWh lub do 96 pasażerów – z akumulatorami 354 kWh.
Normy bezpieczeństwa
Alexander Dennis ściśle współpracował z TfL, aby zapewnić, że Enviro400EV spełnia najnowsze normy bezpieczeństwa. Alexander Dennis zaprojektował także Enviro400EV tak, aby spełniał wymagania Regulaminu ONZ nr 155 w sprawie bezpieczeństwa cybernetycznego i zarządzania bezpieczeństwem cybernetycznym. Chociaż nie jest to wymóg prawny w Wielkiej Brytanii, zapewnia to ochronę pojazdu przed atakami hakerskimi i bezpieczne przechowywanie danych klientów na terenie kraju.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze