Wizz Air zamraża loty do i z Polski do 9 maja
W wyniku przedłużenia restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych Wizz Air zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do 9 maja – poinformowała w sobotę, 25 kwietnia węgierska linia lotnicza.
Jak poinformował przewoźnik w komunikacie, pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani o zawieszeniu lotów drogą elektroniczną.
Co z biletami?
-„120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air. Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę” – czytamy.
Przewoźnik zapewnił, że w tym przypadku klienci mogą ubiegać się o zwrot 100 proc. pierwotnej wartości rezerwacji.
-„Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety” – podała linia.
Wizz Air przeprosił za niedogodności związane z zakazem podróży i jednocześnie podkreślił, że „bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pasażerów oraz załogi jest priorytetem linii”. (PAP)
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze