LOT wprowadza kolejne udogodnienia na pokłady samolotów
LOT poinformował o wprowadzeniu kolejnych zmian na swoich pokładach, dotyczących nowej porcelany w LOT Business Class i LOT Premium Economy.
– Nową zastawę przewoźnikowi dostarczy hiszpański producent Kaelis Group. Jego produkty charakteryzuje nowoczesny design, ale także niezwykle lekka forma. Dzięki znacznie niższej wadze, pozwolą ograniczyć zużycie paliwa i zmniejszyć ślad węglowy operacji.
– W komplecie nowej porcelany jest też polski akcent. Jeden z talerzy pochodzić będzie z Zakładów Porcelany Stołowej Karolina, polskiej firmy istniejącej na rynku od ponad 160 lat.
Wprowadzenie nowej porcelany na gościnne pokłady Polskich Linii Lotniczych LOT w LOT Business Class i LOT Premium Economy jest kolejnym etapem kampanii „Kolekcja wysokich lotów”. Jest to proces zmian w ofercie produktu pokładowego, które mają na celu unowocześnienie i odświeżenie oferty przewoźnika. Wprowadzenie wymiany porcelany na pokłady zostanie przeprowadzone stopniowo. Aktualnie pasażerowie mogą już zetknąć się z nową zastawą podczas rejsów kierowanych do USA i Kanady. Kolejne etapy to: wymianę zastawy na rejsach do Azji, a także w przypadku rejsów krótkodystansowych w LOT Business Class.
“Cieszę się, że możemy zaprezentować Państwu kolejne udogodnienia, które doskonale oddają to, w jakim kierunku rozwija się nasza firma. Do tej współpracy zaprosiliśmy bardzo doświadczonego producenta, którego produkty charakteryzują się wyjątkową dbałością o detale. Projektując wspólnie porcelanę poszukiwaliśmy rozwiązań dobrze prezentujących nasze menu, które regularnie zmieniamy zgodnie z oczekiwaniami pasażerów, inspirując się zarówno kuchnią polską, jak i tradycjami kulinarnymi z destynacji, do których latamy. Ważne więc było dla nas także to, aby wprowadzić na pokłady nowe, świeże formy, które jednocześnie będą ponadczasowe” – mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Hiszpański producent Kaelis Group dostarczy nową zastawę porcelanową na pokłady narodowego przewoźnika PLL LOT. Warto podkreślić, że została ona specjalnie zaprojektowana z myślą o PLL LOT. Dzięki nowoczesnej stylistyce, która sprzyja lepszemu prezentowaniu dań, możliwe jest zwiększenie satysfakcji i poziomu doświadczeń podczas spożywania posiłków. Zestaw ten składa się z 11 elementów. Obejmują one m.in. mały talerzyk na przystawkę, miseczkę na sałatkę, duży talerz na przystawkę, porcelanową casserole do podgrzewania, filiżanki do espresso, filiżanki do cappuccino, talerzyka na masło, kubka, podstawki, duży talerz na danie główne oraz miski na zupę.
Polskie akcenty na zastawie dla LOTu
Mając na uwadze, jak ważne jest dla Polskich Linii Lotniczych LOT wspieranie polskich przedsiębiorstw, w nowej zastawie nie mogło zabraknąć także akcentu pochodzącego z kraju nad Wisłą. Narodowy przewoźnik uzupełnił swój zestaw o jeden wyjątkowy element, a mianowicie talerz do dania głównego. Ten specjalny talerz został wyprodukowany przez polskie Zakłady Porcelany Stołowej Karolina. Należy podkreślić, że producent ten ma na swoim koncie ponad 160 lat obecności na rynku.
Nowa porcelana to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT.W ostatnich miesiącach narodowe linie informowały o swojej współpracy z polską, innowacyjną marką Phenomé. W ramach tej współpracy Phenomé dostarcza na pokłady LOT Business Class kosmetyczki wypełnione naturalnymi produktami. Wcześniej PLL LOT i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę, obejmującą dostawy szkła na pokłady samolotów w klasie biznesowej (LOT Business Class) i klasie ekonomicznej premium (LOT Premium Economy). Dzięki współpracy, produkty z krośnieńskiej huty trafią do ponad 100 portów lotniczych na terenie Afryki, Ameryki Północnej, Azji i Europy.
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze