Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Żywiec: Dostawa 3 autobusów

przetargi
06.09.2021 13:33
0 Komentarzy

Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny w Żywcu Sp. z o.o.
Adres pocztowy: Al. Wolności 24
Miejscowość: Żywiec
Kod NUTS: PL225 Bielski
Kod pocztowy: 34-300
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Czech – Sporek
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 338612666
Adresy internetowe:
Główny adres: www.mzk.zywiec.pl

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mzk.zywiec.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.miniportal.uzp.gov.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.5)Główny przedmiot działalności

Inna działalność: transport

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu trzech fabrycznie nowych, 12 metrowych autobusów miejskich dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Żywcu Sp. z o.o.

Numer referencyjny: 2/ZS/PN/2021

II.1.2)Główny kod CPV

34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Zakres dostawy obejmuje dostarczenie 3 sztuk autobusów wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz dostarczenie dokumentacji i niezbędnego oprogramowania na warunkach określonych w SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

Wartość bez VAT: 3 300 000 000.00 PLN

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL225 Bielski

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres dostawy obejmuje dostarczenie 3 sztuk autobusów wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz dostarczenie dokumentacji i niezbędnego oprogramowania na warunkach określonych w SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy:

– nie były pojazdami prototypowymi, tzn. aby były produkowane seryjnie,

– nie były pojazdami powystawowymi lub/i poleasingowymi,

– były tej samej marki i tego samego typu oraz wyprodukowane w roku w którym nastąpi dostawa,

– były identyczne w danej marce i typie pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia z unifikacją układu napędowego,

– spełniały wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.),

– posiadały aktualne świadectwa homologacji typu pojazdu WE wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1475 z późn. zm.),

– zostały dostarczone wraz z aktualnymi dokumentami: wyciągiem ze świadectwa homologacji, certyfikatem zgodności wydanym przez Wykonawcę, potwierdzającym spełnienie normy czystości spalin Euro 6,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 3 300 000 000.00 PLN

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 5

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące warunki:

– zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali:

– posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej – 4.000.000 zł (słownie: czterech milionów złotych).

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten musi spełnić co najmniej jeden podmiot.

– ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:

– informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

– dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizowali dostawę lub dostawy fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej z silnikami diesla spełniającymi normę czystości spalin Euro 6, w łącznej ilości minimum: 2 szt. autobusów dwunastometrowych.

Jeżeli Wykonawca jest w trakcie realizacji dostawy autobusów w ramach uprzednio zawartej umowy i zrealizował już ich częściową dostawę lub dostawy – jednakże w liczbie nie mniejszej niż 2 sztuki, spełniających warunki, o których mowa powyżej, Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wówczas składa oświadczenie własne. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Dokument w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej na potwierdzenie warunku, o którym mowa w V Części SWZ, ust. 2.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Sekcji C JEDZa pkt. 1b) (Załącznik Nr 4 do SWZ) musi dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 139 Pzp. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 108 ust. 1 i art. 109 ust.1 pkt. 1,4,8 i 10 Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwania zobowiązany jest złożyć:

1. Informację z KRK

2. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej

3. zaświadczenie właściwego naczelnika US

4. zaświadczenie albo inny dokument właściwej placówki ZUS lub KRUS

5. odpis lub informację z KRS-u lub CEiDG

6.oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ

7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej

8. dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu w sekcji III.1.2 i III. 1.3

9. oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 18/10/2021

Czas lokalny: 10:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 15/01/2022

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 18/10/2021

Czas lokalny: 10:01

Miejsce:

Al. Wolności 24, 34-300 Żywiec

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie ofert rozpocznie się 18.10.2021r. o godzinie 10:01 na komputerze Zamawiającego po pobraniu udostępnionych przez miniPortal plików złożonych przez Wykonawców.

Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert udostępni na stronie internetowej informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.3)Informacje dodatkowe:

OFERTA

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia.

2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

3. Ofertę stanowi Formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) wraz z wypełnionymi punktami 2 i 3 oferty.

4. Wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy przedkładają następujące dokumenty:

4.1. oświadczenie JEDZ (Załącznik Nr 3 do SWZ),

4.2. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru dotyczącą Wykonawcy, w celu potwierdzenia umocowania do reprezentowania Wykonawcy.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

4.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.2);

4.4. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie tego zamówienia.

4.5. dokumenty, o których mowa w ust. 4.2. i 4.3. dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy.

4.6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 6 do SWZ).

4.7. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w IX Części SWZ, ust. 1 pkt 1.5., 1,6.

Uwaga.

Środki dowodowe wymienione w IX Części SWZ, pkt 1.1.,1.2. oraz pkt od 1.3.i 1.4. służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert dlatego, zgodnie z brzmieniem art. 107 ust. 3 Pzp nie podlegają uzupełnieniu.

4.8. wadium – tylko gdy składane jest w innej formie niż pieniądz.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.

2. Odwołanie przysługuje na:

2.1. niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;

2.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Pzp.

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę̨ wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.

5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale IX „Środki ochrony prawnej” Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

26/08/2021

Komentarze