Zmiany w przetargu na serwisowanie push&pulli Kolei Mazowieckich
Koleje Mazowieckie wprowadziły zmiany do specyfikacji przetargowej zamówienia na wykonanie serwisu utrzymaniowego w poziomach utrzymania P1-P3, wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją oraz serwisu naprawczego, pogwarancyjnego 26 piętrowych wagonów środkowych (serii B16mnopuxz), 11 wagonów piętrowych sterowniczych (serii AB12bfmnopuvxz) i 11 elektrycznych lokomotyw (typu E583PL, serii EU47). Bez zmian pozostaje data otwarcia ofert ?10 lutego 2015 roku. Nastąpiła natomiast lekka modyfikacja godziny. Oferty zostaną otworzone o 9:00, nie zaś jak pierwotnie zakładano o 9:30. Zmienione zostało ponadto jedno z kryterium wyboru. Zapis ?termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego z wagonów piętrowych oraz termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdej lokomotywy?został zastąpiony sformułowaniem ?termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego pojazdu objętego zamówieniem?. Pozostałe ważne zmiany to:
Zastąpienie sformułowania w punkcie zamówienie obejmuje ?naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania wagonów piętrowych) wraz z modyfikacją 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych oraz naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania lokomotyw E583PL) 11 lokomotyw?
zapisem ?naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania wagonów piętrowych) wraz z modyfikacją 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych oraz naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania lokomotyw E583PL) wraz z modyfikacją 11 lokomotyw?
oraz w punkcie Zamawiający żąda sformułowania ?na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 lokomotyw (w tym również użytych części) udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 18 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie danej lokomotywy ale nie krócej niż okres trwania umowy?
zapisem ?na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją lokomotyw (w tym również użytych części) udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 18 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie danej lokomotywy ale nie krócej niż okres trwania umowy?.
Zmodyfikowany został ponadto punkt ?Zamawiający żąda wykonania napraw poziomu utrzymania P4 wraz z modyfikacją wagonów piętrowych oraz napraw poziomu utrzymania P4 lokomotyw, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania każdego pojazdu do naprawy?,
którego aktualne brzmienie to ?Zamawiający żąda wykonania napraw poziomu utrzymania P4 wraz z modyfikacją pojazdów objętych zamówieniem, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania każdego pojazdu do naprawy?.
Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2019 r. oraz serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 11 lokomotyw serii EU47. Szerzej na ten temat pisaliśmy w InfoRail tutaj.
Komentarze