Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej Posiadanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji na wykonywanie transportu drogowego – zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201). Warunkiem ubiegania się o niniejsze zamówienie jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji. Wykonawca powinien dołączyć do składanej oferty kopię posiadanego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencjiUWAGA. W przypadku upływu terminu ważności ww. dokumentów Zamawiający wymaga, aby w trakcie trwania umowy wyłoniony Wykonawca niezwłocznie przedstawiał ich aktualizację. W sytuacji gdy ofertę składa konsorcjum ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługi autobusowego przewozu osób, o łącznej wielkości pracy przewozowej w ramach jednego zadania (jednej umowy) nie mniejszej niż 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) wozokilometrów (warunek 30 000 wozokilometrów musi być spełniony do terminu składania ofert); b) dysponuje co najmniej jednym autobusem z minimalną ilością miejsc wynoszącą 20, który został wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2002. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.: kopię posiadanego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji (Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa, składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia). 3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). 4) wykaz pojazdów, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” − zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. 3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 4. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. − Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako dokument w postaci papierowej − dokument w postaci elektronicznej musi być opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa − jeżeli dotyczy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913 z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP). Uwaga! W przypadku braku wykazania (braku uzasadnienia) przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty oraz złożone w formie wskazanej w rozdziale XVII ust. 4 SWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale XIV ust. 2 pkt 2 i pkt 4 lit. a-b SWZ (dotyczący posiadanych uprawnień i doświadczenia) musi spełniać ten Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak |
Uwagi |
2023/BZP 00100095/01Usługi„Usługa realizacji pilotażowych połączeń autobusowych pomiędzy Krosno Odrzańskie, Trakt Książęcy – Radnica, Dworzec Kolejowy oraz Krosno Odrzańskie, Poznańska – Krosno Odrzańskie, Dworzec Kolejowy”SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 9778959311.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 71.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra1.5.3.) Kod pocztowy: 65-0571.5.4.) Województwo: lubuskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 – Zielonogórski1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:„Usługa realizacji pilotażowych połączeń autobusowych pomiędzy Krosno Odrzańskie, Trakt Książęcy – Radnica, Dworzec Kolejowy oraz Krosno Odrzańskie, Poznańska – Krosno Odrzańskie, Dworzec Kolejowy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b0e3c4-aeab-11ed-b8d9-2a18c1f2976f2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 001000952.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-172.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042166/04/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.3.30 Połączenia autobusowe na tzw. „ostatniej mili” pomiędzy Krosnem Odrzańskim a Radnicą2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego znajdującej się pod adresem https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z platformy dostępna jest w sekcji „Baza Wiedzy” pod adresem https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.Pełna informacja znajduje się w rozdziale XIX SWZ3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Pełna informacja znajduje się w rozdziale XIX SWZ.3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marszałek Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra,- w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, którym jest Dyrektor Biura Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, e-mail: [email protected]. tel. 68 456 55 85, faks: 68 456-53-29,- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w poniższym SWZ,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”.- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.Pełna informacja znajduje się w SWZ.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.14.20234.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu regularnego specjalnego osóbw ramach ustawy o transporcie drogowym na linii komunikacyjnej Krosno Odrzańskie, Trakt Książęcy – Radnica, Dworzec Kolejowy oraz Krosno Odrzańskie, Poznańska – Krosno Odrzańskie, Dworzec Kolejowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-214.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu4.3.6.) Waga: 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej Posiadanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji na wykonywanie transportu drogowego – zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201). Warunkiem ubiegania się o niniejsze zamówienie jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji. Wykonawca powinien dołączyć do składanej oferty kopię posiadanego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencjiUWAGA. W przypadku upływu terminu ważności ww. dokumentów Zamawiający wymaga, aby w trakcie trwania umowy wyłoniony Wykonawca niezwłocznie przedstawiał ich aktualizację.W sytuacji gdy ofertę składa konsorcjum ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługi autobusowego przewozu osób, o łącznej wielkości pracy przewozowej w ramach jednego zadania (jednej umowy) nie mniejszej niż 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) wozokilometrów (warunek 30 000 wozokilometrów musi być spełniony do terminu składania ofert);b) dysponuje co najmniej jednym autobusem z minimalną ilością miejsc wynoszącą 20, który został wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2002.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.: kopię posiadanego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji (Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa, składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia).3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).4) wykaz pojazdów, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” − zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.4. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. − Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako dokument w postaci papierowej − dokument w postaci elektronicznej musi być opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa − jeżeli dotyczy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913 z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP).Uwaga! W przypadku braku wykazania (braku uzasadnienia) przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne.SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty oraz złożone w formie wskazanej w rozdziale XVII ust. 4 SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale XIV ust. 2 pkt 2 i pkt 4 lit. a-b SWZ (dotyczący posiadanych uprawnień i doświadczenia) musi spełniać ten Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: TakSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz § 11 projektowanych postanowień umowy.2) Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron,b) zmiany przez Wykonawcę typu autobusu w związku ze zmianą floty Wykonawcy o parametrach równoważnych lub lepszych w stosunku do wskazanych w ofercie Wykonawcy;c) wstrzymania jej wykonania lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej albo sytuacji niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub sytuacji, których strony umowy nie mogły przewidzieć na etapie podpisania umowy – o czas wystąpienia tych okoliczności;d) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym;e) przeniesienia przez Zamawiającego części lub całości praw i obowiązków objętych przedmiotową umową na rzecz podmiotu trzeciego powołanego czy współtworzonego przez Zamawiającego.2. Zmiana wartości wykonanych wozokilometrów na trasie określonej w § 3 ust.3 nie stanowi zmiany umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-27 10:008.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY”8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 10:308.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-28Numer informacji: 2023-BZP-00100095-01 |
Komentarze