Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zgorzelec: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu

przetargi
27.10.2021 11:09
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)Turystyka:      sprzedaż biletów
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA ZGORZELEC59-900 ZGORZELECBOLESŁAWA DOMAŃSKIEGO 7Tel. 75 775 66 04Fax. 75 775 64 21E-mail [email protected] www.zgorzelec.eu
Województwo dolnośląskie
Powiat Zgorzelec
Treść zamówienia Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta ZgorzelecOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec Numer referencyjny: WZP.271.1.18.2021Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec, w dni robocze, soboty, NIEdziele i święta. Usługa realizowana będzie na trzech liniach komunikacyjnych.1. Orientacyjna wielkość pracy przewozowej, w okresie obowiązywania umowy, wynosi ok. 990.000 km łącznie dla trzech linii. Szczegółowy rozkład jazdy dla poszczególnych linii komunikacyjnych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług przewozowych zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. W sytuacjach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. w przypadku zmiany organizacji ruchu spowodowanych m.in zajęciami pasa drogowego z tytułu awarii, imprezami sportowymi, wypadkami drogowymi, Zamawiający może zmienić na krótkotrwały okres zakres usługi przewozowej bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, Zamawiający będzie miał prawo do zmiany rozkładu jazdy. 4. Wpływy uzyskane z tytułu pobranych opłat za przewóz oraz dodatkowych opłat stanowią dochód Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy biletów Euro-Nysa-Ticket oraz Biletu Europa-Miasta, dla których podział wpływów ze sprzedaży odbywać się będzie zgodnie z treścią porozumienia zawartego ze ZVON, do zawarcia którego zobowiązany będzie Operator wyłoniony w niniejszym postępowaniu – projekt porozumienia stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy. 5. Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. 6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 7. Przedmiot zamówienia będzie świadczony środkami transportu (autobusami) spełniającymi wszystkie minimalne wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w wykazie sprzętu, stanowiącym Załącznik Nr 3A do SWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie maksymalnie pierwszych 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy świadczył usługę z wykorzystaniem autobusów spalinowych, napędzanych silnikami diesla. Po upływie ww. okresu Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem wyłącznie autobusów napędzanych energią elektryczną, zgromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusów. 9. Pojazdy spalinowe (autobusy) wykorzystane do świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r. Rok produkcji pojazdów spalinowych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby autobusy spalinowe przy użyciu których Wykonawca będzie świadczył przedmiot niniejszego zamówienia posiadały normę emisji spalin co najmniej EURO-5. W przypadku zaoferowania autobusów spalinowych posiadających wyższą normę emisji spalin, tj. EURO-6, Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1634561773278
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/522764
CPV 60.11.20.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: A. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługę – w ramach jednej umowy – polegającą na świadczeniu usługi przewozowej w transporcie drogowym – w wielkości minimum 50 000 wozokilometrów. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.Przez wozokilometry Zamawiający rozumie przejazd pojazdem odcinka o długości 1 km. W przypadku usługi nadal wykonywanej Wykonawca zobowiązany jest wykazać wymaganą wielkość tj. 50.000 wozokilometrów, do upływu terminu składania ofert.B. Wymagany sprzęt:Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami: – 2 autobusami spalinowymi liniowymi napędzanymi silnikami diesla o długości min. 11 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 90, oraz – 1 autobusem spalinowym liniowym napędzanym silnikiem diesla o długości min. 8,5 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 55, – spełniającymi minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SWZ – w zakresie dot. pojazdów spalinowych (tabor podstawowy). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić pojazdy spalinowe wskazane w złożonej ofercie (formularzu ofertowym) – wykazane w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.W przypadku wskazania pojazdów NIEzgodnych z przedstawionymi w Formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W TAKim przypadku Zamawiający NIE wezwie Wykonawcy do uzupełnienia wykazu sprzętu, zgodnie z przepisem art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Rozdział X ust. 6 pkt. 2 SWZ).Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 lit. B SWZ (wymagany sprzęt), polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wymaganego sprzętu, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z zapisami Rozdziału X ust. 6 pkt 3 SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący podwykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez NIEgo zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 2 lit. B SWZ, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Wadium 41574.00
Osoba do kontaktu Gmina Miejska Zgorzelec 230821546 ul. Domańskiego 7 Zgorzelec 59-900 Joanna Stankiewicz [email protected] http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/ https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 96
Miejsce i termin składania ofert 2021-11-18
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 202-527776Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miejska ZgorzelecKrajowy numer identyfikacyjny: 230821546Adres pocztowy: ul. Domańskiego 7Miejscowość: ZgorzelecKod NUTS:PL51 DolnośląskieKod pocztowy: 59-900Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Joanna StankiewiczE-mail:[email protected] internetowe:Główny adres:http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/Adres profilu nabywcy:https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelecI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelecWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta ZgorzelecNumer referencyjny: WZP.271.1.18.2021II.1.2) Główny kod CPV60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4) Krótki opis:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec, w dni robocze, soboty, NIEdziele i święta. Usługa realizowana będzie na trzech liniach komunikacyjnych.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL515 JeleniogórskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:ZgorzelecII.2.4) Opis zamówienia:1. Orientacyjna wielkość pracy przewozowej, w okresie obowiązywania umowy, wynosi ok. 990.000 km łącznie dla trzech linii. Szczegółowy rozkład jazdy dla poszczególnych linii komunikacyjnych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług przewozowych zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w Załączniku nr 7 do SWZ. W sytuacjach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn NIEzależnych od Zamawiającego, tj. w przypadku zmiany organizacji ruchu spowodowanych m.in zajęciami pasa drogowego z tytułu awarii, imprezami sportowymi, wypadkami drogowymi, Zamawiający może zmienić na krótkotrwały okres zakres usługi przewozowej bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, Zamawiający będzie miał prawo do zmiany rozkładu jazdy.4. Wpływy uzyskane z tytułu pobranych opłat za przewóz oraz dodatkowych opłat stanowią dochód Wykonawcy. Powyższe NIE dotyczy biletów Euro-Nysa-Ticket oraz Biletu Europa-Miasta, dla których podział wpływów ze sprzedaży odbywać się będzie zgodnie z treścią porozumienia zawartego ze ZVON, do zawarcia którego zobowiązany będzie Operator wyłoniony w niniejszym postępowaniu – projekt porozumienia stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy.5. Usługi przewozowe NIE obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych.6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został zawartyw projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.7. Przedmiot zamówienia będzie świadczony środkami transportu (autobusami) spełniającymi wszystkie minimalne wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w wykazie sprzętu, stanowiącym Załącznik Nr 3A do SWZ.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie maksymalnie pierwszych 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy świadczył usługę z wykorzystaniem autobusów spalinowych, napędzanych silnikami diesla. Po upływie ww. okresu Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem wyłącznie autobusów napędzanych energią elektryczną, zgromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusów.9. Pojazdy spalinowe (autobusy) wykorzystane do świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być wyprodukowane NIE wcześniej niż w 2012 r. Rok produkcji pojazdów spalinowych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.10. Zamawiający wymaga, aby autobusy spalinowe przy użyciu których Wykonawca będzie świadczył przedmiot niniejszego zamówienia posiadały normę emisji spalin co najmniej EURO-5. W przypadku zaoferowania autobusów spalinowych posiadających wyższą normę emisji spalin, tj. EURO-6, Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodniez zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 8 314 814.81 PLNII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 96Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:A. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie usługę – w ramach jednej umowy – polegającą na świadczeniu usługi przewozowej w transporcie drogowym – w wielkości minimum 50 000 wozokilometrów. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.Przez wozokilometry Zamawiający rozumie przejazd pojazdem odcinka o długości 1 km. W przypadku usługi nadal wykonywanej Wykonawca zobowiązany jest wykazać wymaganą wielkość tj. 50.000 wozokilometrów, do upływu terminu składania ofert.B. Wymagany sprzęt:Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami:- 2 autobusami spalinowymi liniowymi napędzanymi silnikami diesla o długości min. 11 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 90, oraz- 1 autobusem spalinowym liniowym napędzanym silnikiem diesla o długości min. 8,5 metrów i liczbie miejsc ogółem co najmniej 55,- spełniającymi minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SWZ – w zakresie dot. pojazdów spalinowych (tabor podstawowy). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić pojazdy spalinowe wskazane w złożonej ofercie (formularzu ofertowym) – wykazane w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.W przypadku wskazania pojazdów NIEzgodnych z przedstawionymi w Formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W TAKim przypadku Zamawiający NIE wezwie Wykonawcy do uzupełnienia wykazu sprzętu, zgodnie z przepisem art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przewozu pasażerów na wszystkich liniach komunikacyjnych objętych zamówieniem, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniającego łącznie warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień i doświadczenia zawodowego.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Rozdział X ust. 6 pkt. 2 SWZ).Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 lit. B SWZ (wymagany sprzęt), polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wymaganego sprzętu, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z zapisami Rozdziału X ust. 6 pkt 3 SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący podwykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez NIEgo zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 2 lit. B SWZ, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 18/11/2021Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 18/11/2021Czas lokalny: 10:05Miejsce:Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelecInformacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po upływie terminu składania ofert, NIE później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest pracownik Wydziału Zamówień Publicznych – Joanna StankiewiczSekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: TAKVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Adres internetowy:https://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej PolskiejAdres pocztowy: ul. Krucza 36/ Wspólna 6Miejscowość: WarszawaKod pocztowy: 00-522Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 226958504Faks: +48 226958111Adres internetowy:https://www.gov.pl/web/sp-prokuratoriaVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.4. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy Działu IX Rozdziału 3 ustawy Pzp NIE stanowią inaczej.8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargiw placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem.10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.11. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone zostały w Dziale IX – Środki Ochrony Prawnej ustawy PzpVI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:https://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:13/10/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2022021Następna aktualizacja:19/10/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-10-18

Komentarze