Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZDM Kraków: Modernizacja torowisk

przetargi
21.04.2022 11:45
0 Komentarzy
Dane organizatora ZARZĄD DRÓG MIASTA KRAKOWA31-586 KRAKÓWCENTRALNA 53Tel. 12 616 70 00Fax. 12 616 74 17E-mail [email protected] zdmk.krakow.pl/
Województwo małopolskie
Powiat Kraków
Treść zamówienia Modernizacja torowisk tramwajowych – Przebudowa węzła rozjazdów „Bagatela” oraz układu drogowo torowego na odc. od Teatru Bagatela – ul. Garbarska wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Opis zamówienia Modernizacja torowisk tramwajowych – Przebudowa węzła rozjazdów „Bagatela” oraz układu drogowo torowego na odc. od Teatru Bagatela – ul. Garbarska wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Numer referencyjny: 18/III/2022a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zad.pn: Modernizacja torowisk tramwajowych – Przebudowa węzła rozjazdów „Bagatela” oraz układu drogowo torowego na odc. od Teatru Bagatela – ul. Garbarska wraz z infrastrukturą towarzyszącąb) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych postanowień umowy (PPU)-zał.nr 2 do SWZ; zakresu rzeczowego-zał.nr 7 do SWZ; warunków technicznych-zał. nr 8 do SWZc) Wymagany okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzuconed) Zamawiający NIE wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówieniae) Termin: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy (Etap I: 4 m-ce od dnia zawarcia umowy; Etap II: 2 m-ce od daty odbioru Etapu Ia) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania pn: Modernizacja torowisk tramwajowych – Przebudowa węzła rozjazdów „Bagatela” oraz układu drogowo torowego na odc. od Teatru Bagatela – ul. Garbarska wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wykonanie projektu tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ; zakresu rzeczowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ oraz warunków technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ; c) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. d) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. zaprojektowania w branży torowej węzła rozjazdów z prefabrykowanych betonowych płyt tramwajowych (nie dopuszcza się Podwykonawców w powyższym zakresie). e) Wymagany okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. f) Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy; Etap I – opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej i uzgodnionej dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem konserwatorskim. Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie niezbędne elementy warunkujące realizację robót budowlanych – w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy; Etap II- przekazanie Zamawiającemu ostatecznej, prawomocnej decyzji administracyjnej warunkującej realizację inwestycji (PnB/ zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych – w terminie 2 miesięcy od daty odbioru Etapu I. g) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.). Szczegółowy zakres wymagań w tym zakresie zawiera SWZ.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zdmk.krakow.pl_1650460030238
LINK do SIWZ http://zdmk.krakow.pl/informacje/przetarg-nieograniczony-znak-sprawy-18-iii-2022/
CPV 71.32.00.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 Pzp. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający będzie wymagał dokumentów:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem pkt 4 poniżej;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,• art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;e) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w art.108 ust.1 pkt 3 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp – wg zał. nr 11 SWZ;f) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg zał. nr 10 SWZ;4. Zgodnie z art. 139 ust 2 Pzp Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o NIEpodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ) wyłącznie od wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona wraz z dokumentami wskazanymi w części IV pkt 3 SWZ.5. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów składa również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o NIEpodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (JEDZ);6. W przypadku wykonawcy polegającego na zasobach podmiotów udostępniających zasoby składa się dokumenty zgodnie z zapisami części VI SWZ.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oraz spółka cywilna składają dokumenty zgodnie z zapisami części V SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:a) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali: – co najmniej trzy odrębne projekty budowlane węzłów rozjazdów tramwajowych o nawierzchni drogowej obejmujących każdorazowo co najmniej 3 rozjazdy dwutorowe pojedyncze oraz co najmniej trzy odrębne projekty wykonawcze rozmieszczenia prefabrykowanych betonowych płyt tramwajowych na odcinkach międzywęzłowych o długości każdorazowo co najmniej 500 mpt.Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w ramach różnych zadań (umów) jak i wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach jednego zadania (umowy). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca, winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe tj. co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: – inżynieryjnej-drogowej, – instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychZamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawnień do projektowania przez tę samą osobę w ramach różnych branż. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg zał. nr 5 SWZ;Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia NIEzbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a TAKże zakresu wykonywanych przez NIE czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 6 do SWZ.4. Zamawiający NIE wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp lub w ofercie, dane umożliwiające dostęp do tych środków.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w części IV pkt 3 f) SWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w części IV pkt 3 f) SWZ;2) zaświadczenia, o którym mowa w części IV pkt 3 d) SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w części IV pkt 3 e) SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w części IV pkt 3 c) SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) NIE naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,b) NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości, jego aktywami NIE zarządza likwidator lub sąd, NIE zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza NIE jest zawieszona ani NIE znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.6. Dokument, o którym mowa w pkt 6.1 powyżej, powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2 powyżej, powinny być wystawione NIE wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 i 6.2 powyżej, lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapisy pkt. 3 powyżej w zakresie wystawienia dokumentu stosuje się.8. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający NIE wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 SWZ b) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 4 SWZ;c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg. zał. nr 9 SWZd) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby NIE zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; e) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);f) oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Warunki realizacji umowy zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (załącznik nr 2 do SWZ)2. Opis sposobu przygotowania oferty: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. Podmioty TAKie są wpisane do rejestru Ministra ds. informatyzacji prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji
Wadium 14600.00
Osoba do kontaktu Zarząd Dróg Miasta Krakowa NIP 6792597429 ul. Centralna 53 Kraków 31-586 siedziba zamawiajacego +48 126167000 [email protected] +48 126167417 https://zdmk.krakow.pl https://zdmk.krakow.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 6
Miejsce i termin składania ofert ZARZĄD DRÓG MIASTA KRAKOWA31-586 KRAKÓWCENTRALNA 532022-05-16
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zdmk.krakow.pl/informacje/przetarg-nieograniczony-znak-sprawy-18-iii-2022/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 12/08/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE

Komentarze