Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zakopane: Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego

przetargi
14.02.2023 12:06
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Nieruchomości:      zarządzanie
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Gmina Miasto Zakopane34-500 ZakopaneKościuszki 13Tel. 182020448E-mail [email protected] www.zakopane.pl
Województwo małopolskie
Powiat Tatrzański-Zakopane
Treść zamówienia Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w ZakopanemOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiot usługi obejmuje:1) zorganizowanie i prowadzenie dyżurki ruchu w godzinach od 5.00 – 20.00 poprzez:a) czuwanie nad poprawnością odjazdów kursów przewoźników/operatorów,b) informowanie podróżnych o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów bezpośrednio u dyżurnego ruchu,c) udzielanie informacji telefonicznej o odjazdach i przyjazdach przewoźników/ operatorów poprzez udostępniony przez Miasto telefon komórkowy,d) udzielanie informacji o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów poprzez udostępniony przez Miasto adres email ([email protected]) lub inny, który zostanie wskazany w późniejszym terminie,2) zapowiadanie wszystkich kursów przewoźników/operatorów odjeżdżających z dworca poprzez podanie godziny odjazdu oraz kierunku wykonywanego kursu w godz. 6.00 – 20.00,3) zorganizowania i prowadzenia kasy biletowej/prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów w godzinach ………………………… (kryterium oceny ofert – minimalny czas to od 7:00 do 18:00 codziennie) (uzyskana prowizja i opłaty z tego tytułu stanowią dochód administratora) w oparciu o umowę, której wzór stanowi załącznik do umowyo administrowanie dworcem,4) zapewnienia nagłośnienia na terenie dworca w celu zapowiedzi kursów,5) zorganizowania i prowadzenia poczekalni dla podróżnych oraz umieszczania „Regulaminu korzystania z dworca”, „Warunków korzystania z przystanków autobusowych” i aktualnych rozkładów jazdy przewoźników/operatorów umieszczonych wewnątrz poczekalni dworca na tablicy umieszczonej przez Gminę Miasto Zakopane,6) zapewnienie porządku organizacyjnego na stanowiskach odjazdowych, a w szczególności punktualności odjazdów ze stanowisk, Administrator na podstawie umów zawartych pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a Przewoźnikiem/Operatorem, będzie zgłaszał Gminie Przewoźników/Operatorów ukaranych opłatą dodatkową za opóźnienie lub nie dostosowanie się do poleceń Administratora,7) zapewnienie sprzątania na bieżąco pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku dworca (co najmniej dwa razy dziennie) łącznie z myciem szyb w poczekalni dworca (dwa razyw tygodniu),8) zapewnienie sprzątania na bieżąco zaplecza administratora do prawidłowego funkcjonowania tymczasowego dworca autobusowego tj. kontenerów z przeznaczeniem dla dyżurnego ruchu, kasę biletową, poczekalnię oraz pomieszczenia gospodarczego z węzłem c.o.9) utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i porządkowego w pomieszczeniach ogólnodostępnych w budynku dworca kolejowego przedstawionych w załącznikach do umowy o administrowanie dworcem,10) w razie konieczności zgłaszanie (telefonicznie, mailowo) Miastu Zakopane potrzeby ponadstandardowego sprzątania obiektu dworca (wyciek paliwa, opad śniegu, sople, nawisy śnieżne itp.) lub dodatkowego wywozu śmieci,11) zapewnienie całodobowej ochrony obiektu dworca, placu odpraw w postaci osoby dozorującej obiekt z zapewnieniem interwencji firm ochrony,12) otwieranie i zamykanie poczekalni w budynku dworca kolejowego w godzinach wskazanych przez Miasto Zakopane,13) bieżąca i doraźna dbałość o czystość obiektu dworca autobusowego poprzez zapewnienie sprzątania terenu dworca (zbieranie drobnych śmieci, papierków, niedopałków itp.) oraz usuwania zlodowacenia poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym zakupionym własnym staraniem i na własny koszt. Nie dopuszcza się używania soli,14) zapewnienie czystości na placu odpraw oraz codzienne sprzątanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,15) bieżące aktualizowanie danych rozkładów jazdy ze stanowisk dworca oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia pasażera na stronie internetowej udostępnionej przez Urząd Miasta Zakopane,
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:504300,00 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:504300,00 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:504300,00 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Mały przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:F.H.U. MSK Karpiel Maciej7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:1213734867.3.3) Ulica:Kościuszki 327.3.4) Miejscowość:Biały Dunajec7.3.5) Kod pocztowy:34-4257.3.6.) Województwo:małopolskie7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2023-02-018.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:504300,00 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db09c0-d750-8ada-4f3f-d80012e2d258
CPV 63.71.21.00
Osoba do kontaktu Gmina Miasto Zakopane Kościuszki 13 34-500 Zakopane tel: 182020448 email: [email protected] www: www.zakopane.pl
Sposób składania ofert

Komentarze