Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ząbkowice Śląskie: Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych

przetargi
27.03.2022 13:38
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Dane organizatora Gmina Ząbkowice Śląskie57-200 Ząbkowice Śląskieul. 1 Maja 15Tel. +48 748165317Fax. +48 748155445E-mail [email protected]
Województwo dolnośląskie
Powiat Ząbkowice Śląskie
Treść zamówienia Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej.
Wynik przetargu Nazwa:Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznychZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: takV.2) Udzielenie zamówieniaV.2.1) Data zawarcia umowy: 16/02/2022V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nieV.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: AUTOMET Group Spółka jawna, ,Adres pocztowy: ul. Stankiewicza 4Miejscowość: SanokKod NUTS: PL822 PrzemyskiKod pocztowy: 38-500Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 134653800Wykonawcą jest MŚP: takV.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 9 192 000.00 PLNCałkowita końcowa wartość umowy/części: 5 596 000.00 PLNV.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV 34.12.11.00
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice ŚląskieKrajowy numer identyfikacyjny: ZP.271.29.2021Adres pocztowy: ul. 1 Maja 15Miejscowość: Ząbkowice ŚląskieKod NUTS: PL517 WałbrzyskiKod pocztowy: 57-200Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Elżbieta KinalE-mail: [email protected].: +48 748165317Faks: +48 748155445Adresy internetowe:Główny adres: http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny całego autobusu wraz z urządzeniami i oprogramowaniem (G) / Waga: 10%Kryterium jakości – Nazwa: Pojemność baterii akumulatorów trakcyjnych (B) / Waga: 15%Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny baterii akumulatorów trakcyjnych (GB) / Waga: 10%Kryterium jakości – Nazwa: Moc silnika (S) / Waga: 10%Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na prawidłową pracę i właściwy stan techniczny elementów nadwozia oraz szkieletu kratownicy (GK) / Waga: 5%Cena – Waga: 50%
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:Szczegóły postępowania zawarto w SWZ dostępnej pod adresem:https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlw ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-678Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Kwestie odwołania regulują przepisy art. 513 – 521 ustawy Pzp.4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.5. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 tj. ze zm.) o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.6. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 22458700VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07/03/2022Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:127684-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2022-03-11

Komentarze