Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ząbkowice Śląskie: Dostawa 4 sztuk autobusów elektrycznych

przetargi
18.12.2021 12:54
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE1 MAJA 15Tel. 74 816 53 00Fax. 74 815 54 45E-mail [email protected] zabkowiceslaskie.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat Ząbkowice Śląskie
Treść zamówienia Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych Numer referencyjny: ZP.271.29.2021Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej. 1. Nazwa nadana zamówieniu: „Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej”. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2 Autobusy transportu publicznego 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech (4) sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej. Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy wraz z załącznikami. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Ząbkowicach Śląskich poprzez zakup zeroemisyjnego elektrycznego taboru autobusowego do obsługi Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 3.9 „Ochrona atmosfery Zielony transport publiczny (Faza I)”.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zabkowiceslaskie.logintrade.net_1638537871590
LINK do SIWZ http://zabkowiceslaskie.logintrade.net/zapytania_email,67715,4c4aaa6b3fcda549b44247e0c0601351.html
CPV 34.12.11.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości NIE mniejszej niż 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych).Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W przypadku Wykonawców, którzy wykażą sytuację finansową w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: – zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (w oparciu o umowę sprzedaży, najmu, leasingu, użyczenia itp.) co najmniej czterech (4) sztuk autobusów , w tym co najmniej jednej (1) sztuki autobusu elektrycznego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ NIE spełnia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do SWZ.2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. NIE stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia TAKiej zgody. 6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
Osoba do kontaktu Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15 Ząbkowice Śląskie 57-200 Elżbieta Kinal +48 748165317 [email protected] +48 748155445 http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Koniec: 15/08/2022
Miejsce i termin składania ofert 2022-01-05
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 04/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 235-616049Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Ząbkowice ŚląskieAdres pocztowy: ul. 1 Maja 15Miejscowość: Ząbkowice ŚląskieKod NUTS:PL517 WałbrzyskiKod pocztowy: 57-200Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Elżbieta KinalE-mail:[email protected].: +48 748165317Faks: +48 748155445Adresy internetowe:Główny adres:http://www.bip.zabkowiceslaskie.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznychNumer referencyjny: ZP.271.29.2021II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramachZąbkowickiej Komunikacji Publicznej.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL517 WałbrzyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:GMINA ZĄBKOWICE ŚLĄSKIEII.2.4) Opis zamówienia:1. Nazwa nadana zamówieniu:„Dostawa 4 sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej”.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34121100-2 Autobusy transportu publicznego3. Zakres przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech (4) sztuk nowych, zeroemisyjnych autobusów elektrycznych (zasilanych energią elektryczną zgromadzoną w bateriach trakcyjnych autobusów), kategorii M3 przeznaczonych do wykonywania przewozów osobowych w ramach Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy wraz z załącznikami.Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Ząbkowicach Śląskich poprzez zakup zeroemisyjnego elektrycznego taboru autobusowego do obsługi Ząbkowickiej Komunikacji Publicznej” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 3.9 „Ochrona atmosfery Zielony transport publiczny (Faza I)”.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 15/08/2022Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweZmawiający przewiduje możliwość zastawania zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienia dodatkowe mogą zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będzie aktualny cennik obowiązujący u Wykonawcy.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zamawiający NIE precyzuje warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości NIE mniejszej niż 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych).Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:W przypadku Wykonawców, którzy wykażą sytuację finansową w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (w oparciu o umowę sprzedaży, najmu, leasingu, użyczenia itp.) co najmniej czterech (4) sztuk autobusów , w tym co najmniej jednej (1) sztuki autobusu elektrycznego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ NIE spełnia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do SWZ.2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. NIE stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia TAKiej zgody.6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 05/01/2022Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 04/04/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 05/01/2022Czas lokalny: 10:30Miejsce:Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich przy ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich w Sali Konferencyjnej (pok. nr 5).Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy do szyfrowania ofert i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza wygenerowanego przez Platformę.Osoby do kontaktu z Wykonawcami:Beata Czerwińska orazElżbieta Kinal.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:Szczegóły postępowania zawarto w SWZ dostępnej pod adresem:https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlw ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-678Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Kwestie odwołania regulują przepisy art. 513 – 521 ustawy Pzp.4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.5. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 tj. ze zm.) o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.6. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 22458700VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:29/11/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2352021Następna aktualizacja:06/12/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-12-03

Komentarze